Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies väittää että olen pettänyt

Vierailija
05.06.2012 |

Kävelin eilen ystävättäreni kanssa kotiin mieheni ystävältä ja matkaamme lyöttäytyi teinivuosien takainen "exäni" emme seurustelleet virallisesti koskaan, juttua kyllä oli. Kerroin aamulla miehelleni siitä ja että pääsin exäni pyörän takaritsillä ystävättäreni kotoa oman kotini lähellä olevalle vanhainkodille ( matkaa alle kilometri)

Nyt poikaystäväni väittää ettei tuollainen yhteensattuma ole mahdollista ja että olen pettänyt häntä kun olen ennenkin pettänyt



En todellakaan ole ikinä pettänyt miestäni, ei ole edes tullut mieleen. Hän itse on ollut kahdella exällään yötä humalassa suhteemmee aikana ja yksi kaverini on ollut humalassa hänen luonaan yötä ja silti luotan hänen, mutta nyt kun kävelin entisen säätöni kanssa samaa matkaa niin olen pettäjä.



Olen täysin neuvoton tämän asian suhteen kun mies ei usko etten ole pettänyt, en haluaisi erota hänestä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäsit itse verta nenästäsi. Turha parkua, kun maito lasi on jo nurin.

Vierailija
2/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa.



OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvittelee sinun olevan samanlainen kuin hän itse.

Vierailija
4/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on itse pettänyt sinua ja kuvittelee sinun olevan samanlainen kuin hän itse.

Näin on käynyt mulle ja muillekin.

Vierailija
5/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa. OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.

Voi voi. Minulle on opetettu, että negatiivisetkin ajatukset pitää jakaa, eikä vaan myötäillä mielyttääkseen. Jos, ap aiheuttaa lapsellisuudessaan ongelmia itselleen, on peilin katsomiseen paikka.

Vierailija
6/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes on naurettava. tuli vaa mieleen, että miehes ite pettää ja syyttää sua, kun aattelee sua samalaiseksi pettäjäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa. OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.

Mihin pankkiin noita av-plussapisteitä voi kerätä?!

Sori, ap. Mitäs läksit. Kai sinulla, joku ajatus oli. Esim. tehdä miehesi mustasukkaiseksi. No, oliko hyvä mittari välittämisestä.

Vierailija
8/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa varmaan muuta vaihtoehtoa ole kuin puhua, puhua ja puhua. Oudolta kuulostaa, että mies ei pidä sattumaa mahdollisena, miksei se muka sitä olisi. Sinuna en kuitenkaan valjastaisi ystävätärtä mukaan todisteluun, sillä ystävä todennäköisesti valehtelisikin tarpeen tullen, eikä hänen puheensa varmaankaan auttaisi miehen vakuuttamisessa.

OT: Kakkonen, eikö sua ole opetettu olemaan hiljaa, jos ei ole mitään kivaa sanottavaa? Et tuonut mitään plussaa keskusteluun.

Musta kakkonen sanoi hauskasti, toi "voi kyynel" on musta aina hyvin pistetty. Eli mä sain tästä ainakin paljon.

Go 2, älä välitä noista seurakuntanuorista, joille kaikki on lähimmäisenrakkautta ja hymistelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähteä "exän" kyytiin ja kertoa siitä miehelle.

Vierailija
10/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut aika korjata sato.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kuulee sen minulta kuin joltain muulta, rehellisyys maan perii. Epäilyttävämmältä olisi kuulostanut, jos mieheni olisi kuullut jostain muualta että tulin entisen kanssa samaa matkaa.

Vierailija
12/19 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidankylväjä. On tullut aika korjata sato.


terävästi sanottu!

Yks ihmistyyppi on, joka tahallaan viljelee tällaisia pikku paljastuksia ja lipsahduksia (siis että on ollut eksän seurassa ym). Silloin kun se ei ole riidankylvöä, se on siitä muistuttamista, että on vielä muutakin säpinää tai että saisi vielä muitakin. Siinä on aina rehentelyn maku. Siksi se on aina niin helvetin ärsyttävää ja ilkeää. Itse olisin jättänyt sanomatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko mies pettänyt sinua?

Vierailija
14/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko mies pettänyt sinua?

Vastasit 12v vanhaan ketjuun. 

Ketju vuodelta 2012.

Mullekin on käynyt näin 😏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteessa ei auta muu kuin keskustelu. Miksi miehesi epäilee ja mitä hän kokee, kysy.

Vierailija
16/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies koskaan pettänyt sinua?

Vierailija
17/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta itku markkinoilla. Pyydä anteeksi ja lupaa ettei toistu vaikket mitään väärää olisikaan tehnyt.

Vierailija
18/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin anteeksi.

Vierailija
19/19 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi haistamaan haavaasi... siitä selviää aika pitkälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme