Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteet mun lounaasta, kiitos!

Vierailija
05.06.2012 |

Tein lapsille ja miehelle tomaattikastikepohjaista makkarakastiketta, jossa vähän mukana ruokakermaa (7%) sekä keitin perunat.

Itse en syönyt perunoita vaan korvasin ne pannulla paahdetuilla paprikasuikaleilla, sipulilla, kukkakaalilla, pinjansiemenillä ja muutamalla cashew pähkinällä. Maustoin aromat suolalla.

Tätä sitten söin ja päälle vähän em. makkarakastiketta. (vähän, siis ehkä n. 5-6 palaa makkaraa)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain ymmärtänyt sitä, miksi herkkulisäke oli vain sinulle?

Minusta lapsille ei ole hyvä opettaa, että äiti syö eri ruokaa kuin muut. Mutta olenkin nipo.

Tein lapsille ja miehelle tomaattikastikepohjaista makkarakastiketta, jossa vähän mukana ruokakermaa (7%) sekä keitin perunat. Itse en syönyt perunoita vaan korvasin ne pannulla paahdetuilla paprikasuikaleilla, sipulilla, kukkakaalilla, pinjansiemenillä ja muutamalla cashew pähkinällä. Maustoin aromat suolalla. Tätä sitten söin ja päälle vähän em. makkarakastiketta. (vähän, siis ehkä n. 5-6 palaa makkaraa)

Vierailija
2/3 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niissä perunoissakaan mitään vikaa olisi ollut. Tosint okihan kuvaamasi lisäke on maukkaampaa kuin peruna - miksei sitä voisi ollan perunan ohessa vaikka kaikille tarjolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain ymmärtänyt sitä, miksi herkkulisäke oli vain sinulle?

Minusta lapsille ei ole hyvä opettaa, että äiti syö eri ruokaa kuin muut. Mutta olenkin nipo.

Toki tein kasviksia niin reilusti että siitä riitti lisukkeeksi muillekkin syöäjille ja hyvin näytti uppoavan! T: ap