Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykö teillä kauppa Huutiksessa tällä hetkellä?? Ihmettelen

Vierailija
05.06.2012 |

kun itselläni ei mene mikään kaupaksi.

Pitääkö siellä laittaa kaikkeen euron lähtöhinta?

Hintavarausta ei ole.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollenkaan menee kamaa kaupaksi. :(

suunta on ollut valitettavan selkeä jo kuluneen vuoden aikana.

Vierailija
2/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tuntuu kauppa käyvän. Noin 40 kohdetta olen jo kesäkuussa myynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan suuresta tarjonnasta vai mistä?

ap :-)

Vierailija
4/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joitakin tavaroita myynyt hinnalla, joka on minusta ollut aika alhainen. Sitten kun olen katsonut muiden vastaavia tavaroita, niin kauppa ei käy koska niiden hinnat ovat paljon korkeammat.

Ainoastaan kirjoista olen saanut ihan hyvän hinnat, mutta kyseessä on tietokirjallisuutta.

Vierailija
5/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on varmaan vaihtaneet kauppapaikkaa, huutonet ei ole vaan enää kovin suosittu.

Vierailija
6/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus oli kysyä miksi kauppa ei käy. Johtuuko valtavasta tarjonnasta?

Melba! Oletko myynyt lastenvaatteita? Entä muuta, esim. kodin tavaraa?

Osaatko heittää lonkalta mikä on myymiesi lastenvaatteiden keskihinta? :-)

Onko sinulla vakkariostajia, jotka käyvät seuraamassa tarjontaasi?

ap :-)

Vierailija
7/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lastenvaatteita on suurin osa myymistäni tuotteita. Kodin tavaraakin menee hiljakseen, mut ei samalla vauhdilla kuin lastenvaatteet.

Oma hinnoitteluni on about seuraavasti:

t-paidat 2 e

trikoopaidat 3 e

colleget 3-4 e

housut 3-4 e

takit 15 e

Olettaen siis, että ovat hyväkuntoisia ja jos ovat jotain hienompaa merkkiä, niin voin lisätä euron noihin hintoihin. Pikkuviallista (tahroja tms.) myyn 0,5 e yleensä.

Sit pidän noista hollantilaista huutokauppaa eli pudotan hintoja yleensä joka kerran, kun pistän uudelleen myyntiin.

Vakkariostajia on varmasti vuosien varrella karttunut muutama ja lisäksi on sellaisia, jotka ensin ostaa minulta vaikka 2-3 tuotetta ja kun huomaavat, että käsitykset laadusta ja maku vaatteiden suhteen on sama, niin palaavat parin viikon päästä ostamaan 10 uutta kohdetta lisää.

Vierailija
8/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on.

Facebookissa en ole, joten niiden kirpparit ei ole ratkaisu.

Paljon hyvää vaatetta olisi kaupan. Toriin niitä ei viitsi näpyttää.

Vierailija
9/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on. Facebookissa en ole, joten niiden kirpparit ei ole ratkaisu. Paljon hyvää vaatetta olisi kaupan. Toriin niitä ei viitsi näpyttää.

Siellä en ole minäkään, enkä haluaisi mennä. Minulla myös aika nihkeästi kauppa käynyt Huutiksessa viime aikoina.

Jos joku viitsii näpytellä, niin kertokaapa tietämättömälle, miten nuo Facebookin kirppikset toimii.

Vierailija
10/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaista on. Facebookissa en ole, joten niiden kirpparit ei ole ratkaisu. Paljon hyvää vaatetta olisi kaupan. Toriin niitä ei viitsi näpyttää.

Siellä en ole minäkään, enkä haluaisi mennä. Minulla myös aika nihkeästi kauppa käynyt Huutiksessa viime aikoina.

Jos joku viitsii näpytellä, niin kertokaapa tietämättömälle, miten nuo Facebookin kirppikset toimii.

faceen menemiseen on se, että saisi tavarat myytyä...

-se, joka ei viitsi vaatteita laittaa toriin-

isommat tavarat kyllä menneet torissa yllättävän nopsaan. Eilen lähti 3 isoa cd-hyllyä huomattavasti parempaan hintaan, mitä huutiksessa niistä on maksettu.

Vierailija
11/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat on myyneet vaikka mitä sitä kautta pitkin kevättä.

Vierailija
12/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa hyvin osviittaa laittamasi hinnat.

Mukavaa päivän jatkoa!

ap :-D

Joo, lastenvaatteita on suurin osa myymistäni tuotteita. Kodin tavaraakin menee hiljakseen, mut ei samalla vauhdilla kuin lastenvaatteet.

Oma hinnoitteluni on about seuraavasti:

t-paidat 2 e

trikoopaidat 3 e

colleget 3-4 e

housut 3-4 e

takit 15 e

Olettaen siis, että ovat hyväkuntoisia ja jos ovat jotain hienompaa merkkiä, niin voin lisätä euron noihin hintoihin. Pikkuviallista (tahroja tms.) myyn 0,5 e yleensä.

Sit pidän noista hollantilaista huutokauppaa eli pudotan hintoja yleensä joka kerran, kun pistän uudelleen myyntiin.

Vakkariostajia on varmasti vuosien varrella karttunut muutama ja lisäksi on sellaisia, jotka ensin ostaa minulta vaikka 2-3 tuotetta ja kun huomaavat, että käsitykset laadusta ja maku vaatteiden suhteen on sama, niin palaavat parin viikon päästä ostamaan 10 uutta kohdetta lisää.

Vierailija
13/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin kaupaksi nyt ei enää. Noin 200 kohdetta sulkeutuu tällä viikolla ja niistä vain kahteen on tullut huuto. Viime kesänä oli saman juttu että kesä-heinäkuuksi hiljeni ja sitten taas alkoi käydä vilkkaana kauppa. Joten itse ainakin ajattelen että ei hätää loppu kesästä taas kohteita auki. Hyväkuntoisia lasten vaatteita myyn kohtuu hinnalla.

Vierailija
14/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nuo miten kaukana sinun pyytämistä hinnoista?

Niin pakkohan se on mainita vielä tähän, että meillä suurin osa myytävistä vaatteista on yhden pojan käyttämiä ja tältä vuosituhannelta olevia vaatteita. On eri asia myydä jotain 90-luvun vaatteita, jotka ovat kiertäneet 5 lapsella, vaikka ne siistejä ja ehjiä olisivatkin.

Vierailija
15/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo sulkemassa konetta ;-)

Minulla myös yhdellä lapsella käytössä olleita ja uutena ostettuja vaatteita.

Myös merkkivaatteita, joiden nimiä en sattuneesta syystä viitsi mainita mutta myös Stockan,Zaran, H&M:n jne. vaatteita.

Halvin hinta on 3,50 ja kallein 15€.

Tulipa monta kertaa "myös" mutta ei ehdi korjata. Hirveä kiire! ;-D

ap

Vierailija
16/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voi olla, että sulla ollut tosiaan nuo hinnat myynnin este. Laske hintaa vaikka 50 cnt kerrallaan aina kun avaat kohteet, niin etköhän saa kaupaksi viimeistään elokuussa.

Vierailija
17/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei mee kirppareilla,eikä muuallakaan käytetty kovin hyvin kaupaksi. Voihan sitä laittaa kohteen uusiutumaan automaattisesti..:) aika pienillä hinnoilla pitää myydä. Luulen että käytetyissäkin on tullu jo liikatarjontaa,joten kilpailu on kova ja halvimmat ja hyväkuntoisimmat menee ensimmäisenä.

Vierailija
18/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita huutiksesta, mutta hinta rajoittaa kyllä omia ostojani. Osa ei ole tietenkään myyjästä riippuvaisia, esim. jotkut Lindex-kohteet ovat niin suosittuja, että useat huutajat nostavat hintoja. Olen kyttäillyt yhtä kohdetta jo pitempään, mutta sen hinta on yksinkertaisesti liian lähellä kaupan hintaa. Tuote on ilmeisesti uusi, mutta en silti ole valmis maksamaan yksityiselle ihmiselle samaa hintaa kuin kauppaan, koska kaupan kanssa asioidessa mulla on kuluttajansuoja.

Vierailija
19/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin noi mainitsemani hinnat ovat merkkivaatteista, eivät Stockan, Zaran jne.

Varmaankin pitäisi lisätä hakusanoja tms. koska katsojiakaan ei kohteissani juurikaan ole.

ap ;-)

Olin jo sulkemassa konetta ;-)

Minulla myös yhdellä lapsella käytössä olleita ja uutena ostettuja vaatteita.

Myös merkkivaatteita, joiden nimiä en sattuneesta syystä viitsi mainita mutta myös Stockan,Zaran, H&M:n jne. vaatteita.

Halvin hinta on 3,50 ja kallein 15€.

Tulipa monta kertaa "myös" mutta ei ehdi korjata. Hirveä kiire! ;-D

ap

melba - 5.6.2012 12:56 (17/19)

Moi!

Joo, voi olla, että sulla ollut tosiaan nuo hinnat myynnin este. Laske hintaa vaikka 50 cnt kerrallaan aina kun avaat kohteet, niin etköhän saa kaupaksi viimeistään elokuussa.

Vierailija
20/24 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ihan päivitellä sitä, että miten nyt kauppa käy. Yleensä päivässä tulee huutoja ehkä 2-3 kohteeseen, mutta tänäänkin on tullut noin 10 kohteeseen. Poikkeuksellisen hyvin siis käy kauppa.