Tulot 0 euroa. Kiinnostaako kysyä jotain?
Kommentit (29)
vaikka molemmille: miksi haluatte elää työssäkäyvien veronmaksajien elätettävinä?
Onko oma valinta?
Pelottaako eläkkeen kertymättömyys? (Se kun tuntuu monia hysteerikkoja pelottavan.)
Miten saat laskut maksettua ja peruselämisen kulut kuitattua?
vaikka molemmille: miksi haluatte elää työssäkäyvien veronmaksajien elätettävinä?
Mä en ainakaan halua, mutta tilanne vaan on tämä.
Jos tulot on 0 euroa, se tarkoittanee ettei tämä yksilö hyödynnä esim. työkkärin tai muidenkaan laitosten palveluja. Eli ei tarvitse niiden työssäkäyvien veronmaksajien ahdistua hänen valinnastaan...
Ettekö pysty vaikuttamaan siihen mitenkään?
Voisitteko opiskella ammattiin, jossa työllistäisi? Voisitteko muuttaa työn perässä?
(tai mieheni maksamilla veroilla) elätettävänä, koska mieheni työ on niin vaativaa ja aikaa vievää. Vitsailemme, että kohta minä menen töihin ja hän jää kotiin, vaikka silloin palkassa menetämmekin. Ei se kyllä ole vitsi, vaan voi olla vielä tottakin. Ollaan säästetty sitäkin varten.
(tai mieheni maksamilla veroilla) elätettävänä, koska mieheni työ on niin vaativaa ja aikaa vievää. Vitsailemme, että kohta minä menen töihin ja hän jää kotiin, vaikka silloin palkassa menetämmekin. Ei se kyllä ole vitsi, vaan voi olla vielä tottakin. Ollaan säästetty sitäkin varten.
Puhut itseäsi pussiin =)
Eläkkeeni jää pieneksi, joten täytyy kerryttää muita tuloja. Laskut maksetaan ajallaan ja peruselämiseen menee sen verran kuin jaksamme tai haluamme kuluttaa. Aina ei vain haluta. Olemme vapaita. Loput jää säästöön.
Puhut itseäsi pussiin =)
kuin työssäkäyvinä vanhempina voisimme tarjota, jos molemmat siis töissä. Minulla on hyvä koulutus ja työkokemusta. Olen entinen suorittaja, mutta en siis koskaan palanut loppuun, kun tajusin tilanteeni ajoissa itse. Maltti on valttia pysyä kotona vielä tovin tai kaksi. Opiskelen tällä hetkellä vain omaksi ilokseni.
kuin työssäkäyvinä vanhempina voisimme tarjota, jos molemmat siis töissä. Minulla on hyvä koulutus ja työkokemusta. Olen entinen suorittaja, mutta en siis koskaan palanut loppuun, kun tajusin tilanteeni ajoissa itse. Maltti on valttia pysyä kotona vielä tovin tai kaksi. Opiskelen tällä hetkellä vain omaksi ilokseni.
Ja en saa mitään tukia ym. Vain lapsilisät 2 lapsesta mutta nehän saisimme vaikka olisin ansiotyössä.
En saa työmarkkinatukea tai vastaavaa koska en ole työtön/etsi työtä vaan olen kotiäiti.
En elä mieheni siivellä koska meillä rahat,omaisuus,koti ja lapset ym ovat yhteisiä.
Tämä toimii meillä ja sopii meidän perheelle mutta monelle tuntuu olevan vaikea ymmärtää tätä elämäntapaa. En tiedä mistä moinen johtuu koska kai jokainen saa elää elämänsä kuinka tahtoo varsinkin kun emme tarvitse yhteiskunnan apua/tukea!
Tulot 0e, tilin saldo 0e.
Eli ei kysyttävää.
Ei kun joo, voisin kysyä, että ottaako päähän?