Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa lävistyksistänne?

Vierailija
05.06.2012 |

Missä paikassa sijaitsee? Onko tulehtuneet ikinä? Onko haukuttu niitä? Montako vuotta ne on koristaneet kehoanne? Entä ikänne?

Mulla on vaa rustossa pari lävistystä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikassa sijaitsee? Onko tulehtuneet ikinä? Onko haukuttu niitä? Montako vuotta ne on koristaneet kehoanne? Entä ikänne?

Mulla on vaa rustossa pari lävistystä :)

ei ole tulehtunut, ei ole haukuttu, ehkä muutaman kerran poikaystävä, sitten pyytänyt anteeksi, vähän yli vuoden on mulla tää ollut, olen 16 :)

Vierailija
2/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ollut kielikoru. Harvat sitä huomaa. Äiti kauhistui kun kerroin, mutta nyt jo tottunut. Lapset töissä kyselee siitä ja haluaa että näytän. Ei ole tulehtunut, unohdan välillä koko lävistyksen olemassaolon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ollut kielikoru. Harvat sitä huomaa. Äiti kauhistui kun kerroin, mutta nyt jo tottunut. Lapset töissä kyselee siitä ja haluaa että näytän. Ei ole tulehtunut, unohdan välillä koko lävistyksen olemassaolon.

Niin ja olen 20v.

Vierailija
4/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy kulmakoru, kielikoru sekä pari microdermalia niskasta.

Korvassa oli ns inner conch -lävistys, mutta se tulehtui pahasti ja jouduin sen ottamaan pois. Alkaa vasta nyt parantumaan vaikka jouduin 4 päiväksi sairaalaan antibioottitiputukseen viime joulukuussa ja kuukausia söin antibioottia ja jouduin ravaamaan korvapolilla huuhtomassa korvaa.

Muut on parantuneet ihan hyvin arvioitujen paranemisaikojen mukaan :) Seuraavaksi otan joko microdermalin käteen, tai clithood-lävistykset, sit alkais riittään...

Vierailija
5/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kulmalävistys ollu 7vuotta ja huulilävistys 4vuotta ja ei oo koskaan tulehtunu ja ei oo koskaan haukuttukaan. ikä 28

Vierailija
6/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 23. Kulmakorun otin lukion ekalla, kielikorun vikalla, korvalävärin pari vuotta myöhemmin ja noi niskan korut viime viikolla :)

Koruja ei ole haukuttu, joku kyllä vähän kauhisteli noita niskan koruja.

t: 6

Vierailija
7/7 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on ollut. Nenässä, kulmassa ja huulessa. Yhteensä 5 lävistystä, ei yhtä aikaa kuitenkaan. Tuo kulmalävistys ei parantunut hyvin, joten otin sen pois. Ei se varsinaisesti tulehtunut kuitenkaan. Toinen huulilävistys mulla tulehtui kerran, kun vaihdoin siihen liian aikaisin renkaan. Muuten ei ole ollut ongelmia.

Olen kohta 32, viimeisen lävistyksen otin pois alkuvuodesta. Haluaisin ehkä vielä jonkun lävistyksen, mutta en tiedä minkä.