G: Ammattisi ja palkka bruttoina - rehellisesti :)
Itse olen sairaalan osastosihteerin ja bruttopalkka 1960 e / kk:ssa ja mikä parasta: olen ihan tyytyväinen, niin työhön kuin palkkaankin :)
Kommentit (97)
käsittääkseni bonarit vaihtelevat hyvin paljon firman ja tietenkin työpanoksen mukaan. Itselläni liikkunut kymppitonnissa viime vuosina. Varmasti on kollegoita, jotka tienaavat enemmän. Ja sitten niitä, jotka tienaavat vähemmän.
vastaus oli siis AA:n vastaus inhouselle...
Tasan ei käy tasapuolisesti opetusalalla palkat... MItä en ymmärrä lainkaan. Luokanopettaja 2600 brutto, työmäärä on varmasti suurempi kuin esim. lukion lehtoreilla.
Kun osaat varmaksi sanoa?
Mä taas väitän, että lukion opeilla on pidemmät päivät ja enemmän kotitöitä. Mitäs siihen sanot?
Webdesigner ja nettopalkka 4.547,50. Teen 80 % työaikaa. Pidän työstäni varsinkin palkkapäivinä :)
Kysyttiin BRUTTOpalkkaa :)
asiantuntijana, palkka 4000 e/kk.
toimittaja/tuottaja radiossa ja palkkani on 3500-4000e/kk.
Rakastan työtäni, ja palkka on hyvin kohtuullinen.
yksityisellä palkka 2700 brutto, ylitöitä teen lähes joka kk joiden ansiosta palkka lähentelee 3000, olen ihan tyytyväinen, toki enemmänkin voisi olla pk seudulla koska asuminen maksaa...
Tasan ei käy tasapuolisesti opetusalalla palkat... MItä en ymmärrä lainkaan. Luokanopettaja 2600 brutto, työmäärä on varmasti suurempi kuin esim. lukion lehtoreilla.
Siis mitä ihmettä? Lukion opettajalla on järjetön määrä kokeita ja kirjoitelmia tarkistettavana, miettikää nyt yo-kirjoituksia. Pelkästään sadalta oppilaalta neljä äikän kirjoitelmaa (kolme tekstitaidon vastausta ja yksi essee), se tekee 400 tekstiä luettavaksi ja arvioitavaksi.
Jaksosysteemi tekee sen, että jatkuvasti pitää pitää kokeita ja muita, että pystyy antamaan arvosanan. Luokanopella on n. 25 oppilasta ja hän voi pitää pienet kokeet milloin haluaa. Ei paineita jaksoarvioinnista tai yo-kirjoituksista. En kyllä itse osaa ajatella, miten alakoulun opettajalla olisi ikinä yhtä hurja työmäärä kuin lukion opettajalla!
Joka vuosi pidettävä vanhempain"vartti" jokaisen oppilaan vanhemmille... Hubaa!
t. luokanopettaja Helsingistä, brutto 2520€/kk, joka arkipäivä töissä n. klo 8-16.
juuri alalle tullut sossu 2617e brutto. Lomien jälkeen palkka nousee, kun sopimus uusitaan.
Pidän työstä, palkka aivan onneton.
Epäpätevä juuri alalle tullut sossu 2617e brutto. Lomien jälkeen palkka nousee, kun sopimus uusitaan.
Brutto piirun alle 3.300 euroa. Ihan ok palkka lienee.
Palkka aika tasan 3000/kk bruttona. Lukiossa näköjään on tosi hyvät palkat, en ole tullut koskaan ajatelleeksi, että ne ovat noin korkeita. Omaanikin olen tyytyväinen.
Mulla YTM tutkinto, mutta väärä pääaine, sosiaalityö vain sivuaine.
t. sossu
buttona 6300 €/kk (iso AAtsto Helsingissä) ei bonuksia
sosiaalityössä, palkka 2450.