G: Ammattisi ja palkka bruttoina - rehellisesti :)
Itse olen sairaalan osastosihteerin ja bruttopalkka 1960 e / kk:ssa ja mikä parasta: olen ihan tyytyväinen, niin työhön kuin palkkaankin :)
Kommentit (97)
Kansainvälinen firma. Palkka 3400 kuussa, kerran vuodessa about 3000 bonarit.
peruspalkka 2240e + lisät vaihdellen välillä 100-500e/kk, yleensä lisät sijoittuu tuonne 200 paikkeille. En ole tyytyväinen palkkaani vastuuseeni nähden ja vuorotyön lisät ovat surkeita.
jatkaa, että tykkään kyllä työstäni erittäin paljon.
Työ on ihanaa ja palkkakin kelpaa.
Webdesigner ja nettopalkka 4.547,50. Teen 80 % työaikaa. Pidän työstäni varsinkin palkkapäivinä :)
2245e/kk. Sais kyllä olla enemmänkin.
1626€/kk
Olen alipalkattu (kuten kaikki tällä alalla), inhoan työtäni, ennen rakastin työtäni ja tein kaikkeni firman eteen. AMK-koulutus alla, mutta alun hyvän etenemisen jälkeen YT-neuvottelujen kautta palkan- ja toimenkuvan alennus.
Juu, etsin uutta työtä ja motivaatiota.
peruspalkka 2374 euroa + lisät n. 100 euroa/kk. Tykkään työstäni tosi paljon, mutta palkkaan en ole tyytyväinen.
parina viime vuonna noin 3800 euroa, riippuu ylitunneista yms.
4000e/kk, bonuksia viime vuodelta tuli 1000e.
Koulutus diplomi-insinööri, töissä valtiolla.
Oon ihan tyytyväinen vaikka samat 10v työelämässä olleet opiskelukaverini tienaa 5000+ yksityisissä firmoissa. Verotus tasaa tilannetta.
4500e/kk, lukion lehtori.
Palkkaan vaikuttaa opetettava kurssimäärä, ikälisät, yo-korjaukset, erityistehtävät ym. Nyt on menty 3 vuotta näin ja vielä ainakin ensi vuosi jatkuu suunnilleen samanlaisena. Seuraava vuosi selviää sitten kun selviää.
yläkoulussa, äidinkieltä: kuluneena lukuvuonna bruttopalkkani oli 3600 euroa
palkka sisälsi peruspalkan (2693,54) ja lisäksi TVA-lisän, ikävuosikorotukset (2 kpl), luokanvalvojalisän, kirjastonhoitajalisän ja kolme ylituntia (minulla siis oli opetusvelvollisuusmääräni lisäksi yksi ylimääräinen luokka opetettavana)
isossa yhtiössä, koulutus FM, työkokemusta alalta 12 vuotta, kuukausipalkka bruttona 3300 e.
missä maassa, sitä en kerro!
ihan tyytyväinen olen. Mies voisi olla kyllä hieman nuorempi.
enemmän, kun oli pari opetustuntia enemmän ja kerhotunteja). Palkka vaihtelee 2500-3300 riippuen siitä, paljonko tulee opetustunteja lukuvuodessa ja jaksaako itse ottaa kerho- tai tukiopetustunteja.