G: Ammattisi ja palkka bruttoina - rehellisesti :)
Itse olen sairaalan osastosihteerin ja bruttopalkka 1960 e / kk:ssa ja mikä parasta: olen ihan tyytyväinen, niin työhön kuin palkkaankin :)
Kommentit (97)
n. 900e
brutto täydelle ryhmälle (4,5lasta) noin 1770e/kk.
Sulla ei varmaan ole täyttä ryhmää?
osa-aikatyö tuntityönä, vaihtelee kuukausittain.
v.2011 oli vuosiansio 30 000€.
3 lasta hoidossa (yksi oma vei yhden paikan)
Palkka 1680e/kk tuosta miinus verot ja yel ja käteen jää n. 1380 ja tuosta ostan vielä lapsille ruuat ja askartelutarvikkeet yms.
palkka 1800, yksityisessä päiväkodissa. Tykkään työstäni mutta kieltämättä etenkin palkkapäivänä vähän motivaatio ongelmia nykyään...
palkka $50/h, teen kotoa kasin toita muutaman paivan viikossa, sen minka pienilta lapsiltani kerkean.
10 v kokemuslisä + henkilökohtainen lisä ja bruttopalkka noin 2750 E
palkka 2300 e/kk + mahdolliset ylityö osuudet. vuosiansiot noin 32000 e. Pidän työstäni, palkka on huono.
etuuskäsittelijä palkka 2300 e/kk + mahdolliset ylityö osuudet. vuosiansiot noin 32000 e. Pidän työstäni, palkka on huono.
etuuskäsittelijä palkka 2300 e/kk + mahdolliset ylityö osuudet. vuosiansiot noin 32000 e. Pidän työstäni, palkka on huono.
bruttona on tasan 4000. Sais olla enemmänkin, mutta en valita.
Töissä IT-alalla asiantuntijatehtävissä. Työkokemusta on kymmenisen vuotta alalta, ja osaamista olen päivittänyt jatkuvasti. Myös omalla ajalla.
En ihan eurolleen muista, mutta ab 3970 kk + vuosittain 1-2 kk:n palkka bonareina.
Työkokemusta vajaa 10 v. ja palkka varmaan voisi olla hiukan enemmänkin, mutta ihan tyytyväinen olen, ei tarvitse kohtuuttomasti venyä.
3400, mutta tilanteeni on tällä hetkellä onnekkain mahdollinen alallamme tässä vaiheessa olevalle tutkijalle, saatan milloin tahansa olla n. 1500 e/kk apurahalla (no se on sentään verotonta), tai ilman mitään tuloja.
Asianajaja ja kiinteä palkka liikkuu siinä viidessä tonnissa, päälle bonarit (vaihtelee tuloksesta riippuen)
Asianajaja ja kiinteä palkka liikkuu siinä viidessä tonnissa, päälle bonarit (vaihtelee tuloksesta riippuen)
ja palkka n. 5.500 eur/kk + melkovaatimaton vuosibonus (yleensä 4.000-6.000/vuosi).
Jos olet, AA, vielä linjoilla, kerropa uteliaalle kollegalle, minkäsuuruisia nuo asianajajien bonarit on.
Aineenopettaja 2712
"Terveydenhoitaja kuntasektorilla
10 v kokemuslisä + henkilökohtainen lisä ja bruttopalkka noin 2750 E"
normaalisti 7200e/kk, rahoitusalalla. Nyt kotona vielä vuoden.
palkka 4700/kk. Kerran vuodessa bonarit päälle (maks 2 kk palkka)