Miten minusta tuntuu, että melkein kaikki kiistävät katsovansa Salkkareita,
mutta kuitenkin se komeilee viikosta toiseen suosituimpien TV-ohjelmien listalla ihan kärkipäässä? Miten on mahdollista? Mistä ne katsojat oikein löytyvät?
Kommentit (30)
mutta itse en todellakaan katso. Voihan olla, että digiboxi jää joskus 3-kanavalle kun telkku pannaan kiinni, kaipa sitten rekisteröidymme katsojiksi kumminkin.
Ehkäpä olet ap vain liikkunut sellaisissa porukoissa, joissa ei satu olemaan sen seuraajia. Itse tiedän monia, jotka seuraavat.
En ole koskaan sitä sarjaa katsonut enkä aio katsoakaan.
Meillä ei katsota hääohjelmia, tyyliohjelmia, prinsessojen ja prinssien häitä... Itse katson myös muuta hömppää Salkkarien lisäksi, kuten kaikkia "hömppäsarjoja", uutiset ei kiinnosta. Mies katsoo uutiset, lapsi säätiedotukset. Aina sanotaan, että "uutiset pitää katsoa, että tietää mitä maailmalla tapahtuu"... Joopa joo, kuinka moni uutinen on hyvä? Kaikki ne on ikäviä ja surullisia, väkivaltaa ja kuolleita. En halua sellaista elämääni enää uutisten muodossa, ikäviä asioita tapahtuu ihan tarpeeksi omassa elämässä ja nimenomaan oikeasti ikäviä, ei mitään "kun kaveri ei vastaa puheluuni"-uutisia. Okei, vähän asian vierestä.
että moni teini seuraa sarjaa. Aika monessa perheessä on teinejä ="koko perhe" seuraa sarjaa, ainakin näennäisesti ja tietää sen tapahtumia.
Itse en ko. sarjaa seuraa, mutta ei ole taloudessa ketään muutakaan sitä katsovaa. JOS joku muu katsoisi, niin ehkä sivu silmällä minäkin seuraisin.
tuntemani Salkkareiden seuraajat ovat murrosikäisiä tai nuoria aikuisia. En tiedä ketään vanhempaa ihmistä, joka seuraisi sitä säännöllisesti ja intensiivisesti.
katsovat salkkareita. Ovat usein alemmasta yhteiskuntaluokasta.
Toinen on 23v. tyttäreni. Teinit eivät meillä ole kiinnostuneita sarjasta. Itselläni on vuorotyö ja katson tv:tä tosi vähän. En kyllä jaksaisi innostua ko. sarjasta, eikä ole aikaakaan istua joka ilta tv:n ääressä
että meillä oli hirveä kiista silloin kun lapset asuivat vielä kotona, että katsotaanko Salkkareita vai Kotikatua kun ne tulivat samaan aikaan. Minä halusin katsoa Kotikatua ja teinit Salkkareita. Ja vain yksi TV oli käytössä. Voi niitä aikoja...
Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Yksi työkaverini katsoo Salkkareita, mutta enpä tiedä muita, jotka katsoisivat.