Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen nainen tuskissaan..MITÄ jos se ei kerrokaan vaimolleen?Tänään

Vierailija
04.06.2012 |

pitäis Turussa katketa yksi liitto..tai jos ei,en tiiä mitä teen.tätä lykätty niin usein ennenkin.Ennen ei ollu niin väliä mutta nyt kun oon raskaana jo voisin melkein huutaa itse tälle naiselle meidän tilanteen!!!!ja silloin kun alettiin seurustella,en tiennu että mies vielä varattu..vaikeaa on ollut ja nyt ahdistaa kaksin verroin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa odottamaan varatulle miehelle lasta niin miehen vaimo nyt varmaan pienin ongelma on :D

Eiköhän se suurin ongelma ole se lapsen isä. Ja vaikka kertoisi vaimolle niin miten se ap.n tilannetta helpottaisi? Ei kai se vaimo nyt voi päättää sen miehensä asioita. Vai onko se mies joku pikkupoika, jonka pitää kysyä vaimoltaan, että saanks mää nyt leikkii ton naisen kans kun se on mulle raskaana.

Minusta ap.lla on nyt ihan muita ongelmia kuin se, kertooko mies vaimolleen. Ihan oikeesti:)

Minusta ongelma on nyt se, että on valinnut lapselleen isän, joka ei ole luotettava ja joka valehtelee. Toinen ongelma on se, että elääkö yksinhuoltajana vai elääkö miehen kanssa, joka valehtelee ja kenellä on ero edessä (tai sitten ei ole ero edessä) ja lisäksi kuvioon voi tulla viikonloppulapset, jotka inhoaa ap.ta siksi kun on isin uusi.

Voi, minä en tuossa tilanteessa ainakaan jaksaisi miettiä miehen vaimoa vaan miettisin, että olenpa itseni typeryyttäni kuseen saattanut.

Paska tilanne kaikille. Ei tuosta hyvää seuraa kenellekään osallisista. Miksi ihmiset on näin tyhmiä? Rakentavat tietoisesti elämästään helvettiä :(

Vierailija
22/25 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset elävät itsensä ja valintojensa kanssa. Oma mies on vähän tylsä, mutta luotettava.

Ja miten te tosiaan perustelette nuo tekonne omille lapsillenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne kaikille. Ei tuosta hyvää seuraa kenellekään osallisista. Miksi ihmiset on näin tyhmiä? Rakentavat tietoisesti elämästään helvettiä :(

Älähän ap sitä vaimoa ja miestä syyttele, kun olet itse tilanteesi aiheuttanut. Tuo seuraa siitä, kun painii ilman ehkäisyä sellaisen miehen kanssa, josta ei tiedä juurikaan mitään. Sillä et sinä voinut miehestä kovin paljon mitään oleellista tietää, jos et tiennyt edes hänen perheestään.

Vähän ihmetytää, että joku alkaa tekemään lapsia ihmisen kanssa, jota ei tunne. Mutta ap on varmaan harkinnut tilanteen omalla kohdallaan. Sitten pitää vain muistaa, että kaikki tapahtumat tästä eteenpäin ovat seurausta siitä mitä valintoja on itse tullut tehtyä. Vastoinkäymisten syynä ei siis ole muiden ihmisten teot vaan omat huonot valinnat.

Vierailija
24/25 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä sitä on aina se 2nd runner up vaikka olisikin huolimattomuuttaan raskaana.

Toisella naisella ei ole oikeutta mieheen, oikeus säilyy aina vaimolla. Toinen nainen voi vain leikkiä parisuhdetta ja nauttia parhaista paloista, kuten seksistä. Siihen sen pitääkin jäädä.

Itsekin olen jonkun verran jyystänyt varattuja miehiä. He ovat loistavia, koska palaavat aina kotiin kuin kulkukoirat, ei jää riippakiviä:)

Ole eihminen ja pysy kaukana vaimosta. Olet jo kunnnolla häslännyt miehen kanssa, vaimo ei ansaitse enempää kuraa. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
25/25 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ikinä halunnut, että vaimo tietää. Ei olisi tullut mieleenkään loukata vaimoa.

En ymmärrä toisia naisia, jotka haluaa vahingoittaa itselleen vierasta naista ja heidän lapsiaan. Varatut miehet olivat helppoja kun heidän kanssaan sai vain seksiä, eivätkä jääneet roikkumaan

Paitsi yksi, mutta se on jo toinen tarina. Onneksi pääsin siitä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan