Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meirammi, vieläkö

22.11.2005 |

läpsiminen jatkuu?

Kauhukseni luin kirjoituksesi, jonka olit kirjoittanut 11.11 tänne, Aihe Vapaa -palstalta. Itku tuli. Onko siis asia jotenkin edistynyt vai vieläkö sama jatkuu? Tuli niin paha mieli että oli pakko laittaa aloituksena...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsimistä ei ole tapahtunut ellei sitten silloin kun on silmä vältänyt. (jos olen ollut suihkussa tms.) Riitaa on kyllä miehen kanssa riittänyt, tänään sitten kai erottii (?!?) Mies ei anna selvää vastausta, soitti ystävälleen (?) ja kertoi haluavansa muuttoapua muttei ketään tullutkaan nyt mies kuulemma nukkuu ulkona kun soitin eikä hänen asiat kuulu minulle. Eikä muutenkaan suostu kommentoimaan ollaanko nyt erottu vaiko eikö. Jotenkin tuli helpottunut ja samalla pelottava olo kun käsitin että nyt suhde loppuu. No huomenna varmaan tiedän enenmän.... (kirjoitin kyllä tälle palstalle enkä vapaa-aihe palstalle)

Vierailija
2/10 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni monelle afrikkalaiselle (eikäs miehesi ole jostakin sieltä päin) (avio)ero on jotain niin käsittämätöntä ja mahdotonta, että menevät ihan lukkoon sen tapahtuessa. Siis vielä enemmän kun " perus suomijuntti" . Ja syytöksiä saattaa alkaa sadella jne.

Yritä pitää mielessä, että loppupeleissä lapselle parempi on turvallisuuden tunne ja rauhallinen koti. Minkä kuvan minä teksteistäsi olen saanut on, että lapsesi on sinulle kuitenkin se kaikkein tärkein.

Voimia!

Jos jaksat, käy tänne kertomassa kuulumisia. Olisi kiva tietää miten teillä menee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaikki kaikessa minulle. Monet ovat nyt saaneet täysin väärän käsityksen viestistäni (on kyllä tapana suurennella asiat viisinkertaisiksi) mutta miehellä ei ole tapana läpsiä poikaa olantakaa päivittäin vaan tämä on EHKÄ tapahtunut kaksi kertaa. Ja kuten jo selvensin aikaisemmin niin kun poika oli 3pv mies koski lasta kuin olisi silittänyt mutta mielestäni olisi halunnut läpsäistä, poika ei edes reagoinut mitenkään. Sekä 2 ensimmäistä kuukautta poika rauhottui ja nukahti vain isänsä syliin, itse en kelvannut kuin imettämiseen.

Kun poika itkee yöllä ja hänen luokseen menee puhumaan, ottamaan syliin niin hän alkaa huutaa mielettömästi ihan kuin tukehtuisi, sitten vasta kun kuulee enenmän puhetta/hyssytystä rauhottuu. Joten en voi olla varma huutaako poika koska mies läpsii, en siis ole nähnyt kertaakaan, miettinyt vain onko mahdollista. Näitä " läpsimis ääni" kun olen kuullut silloinkin kun poika on kanssani ja mies toisessa huoneessa. Kuitenkin oli asia miten oli, meillä taitaa olla ero käynnissä jolloin poika tietysti jää minulle.

Vierailija
4/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia.

pistän sulle privaa

naija_wife

Vierailija
5/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu laita vain, tässä on sähköpostini meirammi@luukku.com

Vierailija
6/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon seurannut monesti hihitellen meirammin kirjoituksia ja hänen uusia aiheitaan. Hänellä on selkeästi hyvin räväkkä tyyli ilmaista itseään... ja nähtävästi usein kirjoittaa ennenkuin tulee itse rauhassa miettineeksi asioita. Monesti olen itseasiassa ajatellut, että hänen kirjoituksensa on provo. Mutta kun hän on itsekin hieman rauhoittunut ajattelemaan asioita, tyylikin muuttuu heti.

Äidin vaistojaan ja kykyään äidiksi en ole tullut epäilleeksi, enkä epäile nytkään. Päinvastoin, tuntuu olevan kuin leijonaemo poikansa puolesta. Siksi sieltä taisi ukkokin ottaa ja lähteä suosista ulkoruokintaan ;)

Mutta... veikkaisin, että näille vauvankin palstoille kirjoittelee monikin, joiden lapsilla ihan oikeasti on helvetilliset olot kotonaan... kukahan sitten heitä auttaisi?

Ja kuten meirammi kertoi, hän ei itseasiassa ole nähnyt miehensä läpsivän vauvaa, vaan epäilee. Ja on jo siitä noussut pientä puolustamaan. Ja ei, en sano, että vauvan läpsiminen on oikein, mutta tämä homma on kyllä meirammin osalta vedetty nyt vähän turhan pitkälle.

Ja kuten tuolta aiemmista ketjuista voitte lukea, poikani ja minä kävimme aikoinaan läpi helvetin... ehkäpä juuri siitä syystä en ole saanut itseäni tällä asialla turhan hysteeriseksi... väkivallan, uhan ja pelon (fyysisen tai psyykkisen) nimittäin haistaa ja tunnistaa helposti, kun on sen itse kokenut.

Vierailija
7/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdyn mrs_o:n viestiin. Pyydän samalla ateeksi näitä provojani täällä, tarkoitukseni ei suinkaan ole tulla provoilemaan, luonteeni vain on mikä on. ensi kerralla ennen kuin tänne kirjoitan rauhotun, eli jos kirjotan kirjoitan vasta seuraavana päivänä.

Vierailija
8/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eronnut miehestä joka oli muutenkin vakivaltainen myös minua kohtaan. Parin päivän ikäistä vauvaamme nosti päästä kun otti sängystä syliin. Kun siitä tulee hänen mielestään hyvä kaula lapselle. 3kk ikäisenä pakotti potalle istumaan ja syömään aikuisten riisiä ja kalaa. Kauheaa katsottavaa! En antanut hänen tehdä niin koskaan vaan puutuin asiaan aina. Olen 4v. sitten eronnut tästä miehestä ja istunut pari kertaa jo oikeudessa lapsen tapaamisista. Luottamusta ei ole antaa edes viikonlopuksi.

Vierailija
9/10 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan suosittelen rauhoittumista ennenkuin tulee tänne kirjoittamaan raivon vallassa. Tuota Meirammin miehen läpsimistä ruodittiin parissakin ketjussa AV- palstalla ja monet kirjoittajista sanoivat ottavansa yhteyttä ylläpitoon selvittääkseen Meirammin henkilöllisyyden että mies saataisiin vastuuseen teoistaa.

Sen ketjun perusteella kyllä kuulosti todella järkyttävältä miehen käyttäytyminen ja jos asia onkin niin kuin meirammi korjausviesteissään sitten kirjoitti, lietsottiin kyllä turhaan vihaa. Jos vauva-aiheiselle palstalle tullaan tuollaista kirjoittamaan niin aika odotettavaa on ihmisten reaktiot.

Ainakin toivoisin ettei tuollaista kirjoitettaisi provo mielessä, julmaa pilaa sanoisinko. Meirammi oli myös jollekin toiselle palstalle laittanut saman aloituksen.

Toivottavasti asia on tosiaan kunnossa eikä oikeasti mitään vauvaan kohdistunutta väkivaltaa ole tapahtunutkaan. Tsemppiä myös parisuhdeongelmiin!

Vierailija
10/10 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne ainakin olivat vauvan syntymän jälkeen niin kovat, että jaksan puhua niiden vaikutuksesta parisuhteeseen aina ja jatkuvasti. Niiden ansiosta kaikki asiat saavat suuremmat mittasuhteet kuin mitä todellisuudessa ovat olleet. Muistan itsekin kirjiottaneeni silloiselle vauvan palstalle sellaisia juttuja, että sain Tiina Kaarelalta ohjeita heti erota ja lähteä siitä kamalasta parisuhteesta. Sitten kuitenkin kaikki on taas rauhoittunut ja elämäkin on tasaantunut.

Joku voi vedota, että meirammi kirjoitti vauvan läpsäytyksestä. Kyllä hän siitä kirjoitti, mutta voin kyllä kuvitella senkin puolen, mitä hän myöhemmin kirjoitti: hän vain kuuli jotain ääntä ja heti teki omat päätelmät. Ajatukset suurenevat aivan valtavasti, kun on herkkä vauvan syntymän jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän