Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin otitte syöttötuolit esiin?

22.11.2005 |

Eilen naapurissa koeistutin tyttöjä syöttötuolissa ja onnessaan molemmat istua töröttivät niissä! Tytseillä ikää 5,5 kk ja ajattelinkin joulukuun alusta ottaa syöttötuolit esiin ja aloitella istumisharjoittelut pikkuhiljalleen. Kyselisinkin mielipiteitä, että miten olette tehneet, onko liian aikaista?

terv. Marjainka ja pimut 5,5 kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei vielä osaa nousta istumaan niin ei kai sitä silloin vielä saisi istuttaakaan...

Vierailija
2/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

½-vuotis neuvolassa antoivat luvan istumaharjoitukset syöttötuoleissa vaikkeivat osaneet silloin vielä istua. Max 10 min kerrallaan.

Meilläkin olivat aivan innoissaan kun pääsivät syöttötuoleihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuttiin syöttötuolissa tyynyyn nojaten vähän ennen kuin itse istui.

T: Piia

Vierailija
4/5 |
25.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiile hankittiin tuolit kun vaavit oli 10kk. istua nököttävät niissä mielellään ja seuraavat muun perheen ruokatouhuja. varsinaiseen syöttämiseen en käytä tuoleja ainakaan vielä vähään aikaan. Tuntuu niin hankalalta kun molemmat heiluu ja huiskii joka suuntaan ja soseet on sitten joka paikassa. siis meillä vaavit nyt 11kk ja edelleen syöttöpuuhat hoidellaan sittereissä. toinen kyllä menee itse istumaan ja toinen ei oikeen hommaa niin hallitse vaikka muuten käveleekin jo puita pitkin kovaa vauhtia.

Vierailija
5/5 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousivat tuolloin itse istumaan sängyllä ja sittereistä tulivat kolisten alas, vaikka kuinka tiukkaan laittoi. Neuvolasta saatiin lupa. Aluksi istuttiin vain syönnin ajan ja reilu puolivuotiaista hiukan muulloinkin.