Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka kuinka yritän,

Vierailija
04.06.2012 |

niin en pidä anopistani ja se aiheuttaa minulle tavatessamme ihan fyysistä kipua. Yritän suhtautua häneen neutraalisti ja välittämättä, mutta hän on niin valtavan egon omaava hahmo, joka kohtelee lapsiaan täysin eriarvoisesti, että se ei vaan onnistu. Aina tavatessamme saan valtavan vatsakivun. Nyt olen ymmärtänyt sen oikeasti olevan psyykkistä vatsakipua. Mitä ihmettä voisin asialle tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen, että minun on tavattava häntä. Lapsilla on oikeus mummoon.

ap

Vierailija
2/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tavata niin vähän kuin mahdollista. Voiko miehesi hoitaa tapaamiset, sinä jäät kotiin, tai sinulla on muuta menoa. Tietääkö miehesi tästä, mitä ajattelee? Mun ex-anoppi oli ongelmapelaaja ja siksi en voinut luottaa häneen. Lainaili rahaa kaikilta ja varmaan varastikin sitä. Mulle sanoi psykiatri, kun menin muissa asioissa juttelemaan, tosin tämä anoppi oli osa tekijä, että unohda sellainen ihminen joka ei sinulle mitään anna ja aiheuttaa vain ikävyyksiä. Näin tein ja olin vain pakolliset yhteydessä kohteliaasti ja viileästi. En odottanut häneltä enää mitään koska hänellä oli ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkasin karttaa hänen manipuloivaa äitiänsä. Ystäväpiirini sanoo aina, että olen aivan liian kiltti ja minun tulisi vastustaa hänen mollaamistaan ja temppuilua....mutta minä olen miellyttäjä varmaan luonteeltani. Nyt tilanne on vain se, että vatsani on aivan järkyttävän kipeä aina tapaamistilanteissa ja alan ajatella, että onko se edes mahdollista vaikuttaa ajatuksella vatsan kipeytymiseen.

ap

Vierailija
4/4 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luvassa on paljon vatsakipua taas:(

ap