Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsista häiriintyvät ihmiset - tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta

Vierailija
22.04.2012 |

eräs tapaus, kun oltiin toisessa kaupungissa ja yövyttiin hotellissa. Mentiin ravintolaan aamiaiselle. Minulla oli pienempi lapsi sylissäni ja toinen lapsi käveli kiltisti isänsä vieressä. Molemmat lapset olivat ihan rauhallisia, niin kuin aina ovat ja itse olin hyvällä tuulella.

Eräs nainen tuli sitten meille todella kiukkuisesti sanomaan, että "Voitteko sitten pitää nuo lapset hiljaa, kun minä olen lomalla. En kestä meteliä." Minusta tuo oli törkeää, mutta vastasin kuitenkin ystävällisesti. Lomafiilis meni kuitenkin itselläni pilalle.

Ovatko lapsiperheet sellaisia toisen luokan kansalaisia, joita katsotaan kieroon ja joille voi sanoa mitä tahansa? Ja lapsien tulisi olla täysin näkymättömiä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai luvannut pitää muksuja hiljaa. Olisin sanonut rauhallisesti mutta ilman hymyä että tässä aamiaisravintolassa on jokaisella asiakkaalla oikeus olla ja jos ei sitä siedä kannattaa hakeutua muualle. Lapsista tulee ääntä ja sen jokainen terve aikuinen ymmärtää.

Mölyäminen ja riehunta, johon ei puututa, on asia erikseen, mutta lasten äänet ja kiukkukohtauskaan, johon puututaan, ei pitäisi olla kenellekään ylitsepääsemätön asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä