Minä en ainakaan alkaisi hommata lastenhoitajaa
häitä varten vaan todella hommaisin sen ihan omia menojani varten. Jos joku haluaa järjestää lapsettomat häät niin siitä vaan mutta onneksi niihin ei ole mikään velvollisuus osallistua!
Kommentit (24)
mitään niin suurta intressiä ei ole kenenkään toisen häitä kohtaan että sen takia hommaisin hoitajan lapsille. Kun jostain saan lapsille hoitajan todellakin käytän sen ajan ihan vain itseeni ja esim parisuhteeni hoitoon. Tätä kai on sen itsekkään morsion vaikea tajuta joka luulee että juuri hänen prinsessajuhlansa on toistenkin elämän suurin asia.
Tätä lapsettomissa häissä todennäköisesti toivotaankin, siis että jos vaihtoehtoina on se että tulette penskojenne kanssa lapsikiellosta huolimatta tai jäätte pois.
No tietysti jäätte pois. Enkä usko että siitä kukaan pahastuu.
mitään niin suurta intressiä ei ole kenenkään toisen häitä kohtaan että sen takia hommaisin hoitajan lapsille. Kun jostain saan lapsille hoitajan todellakin käytän sen ajan ihan vain itseeni ja esim parisuhteeni hoitoon. Tätä kai on sen itsekkään morsion vaikea tajuta joka luulee että juuri hänen prinsessajuhlansa on toistenkin elämän suurin asia.
että sinun poisjäämisesi tekee häistä jotenkin katastrofaaliset?
Sinä ja sinun lapsesi eivät ole toistenkin elämän suurin asia.
että tuolla asenteella jäädään pois.
Jos jotkut haluavat lapsettomat häät, se on kyllä heidän oikeutensa. Mitä hiivattia te täällä vaahtoatte kaiken maailman ongelmista mitä TEILLE niistä häistä tulee? Olkaa menemättä ja sillä siisti. Ei niitä häitä teidän takia järjestetä vaan hääparin.
Minä, minä, minä .... tämä on just tätä!
ei sinua varmaan kukaan kaipaakaan siellä
itse olen sitä mieltä että häät eivät ole mitkään kunnon häät jos sinne ei kutsuta läheisten perheitä kokonaisina. SAellaisiin en edes halua osallistua.
jätin lapsettomat häät väliin. En vain halunnut jättää pieniä lapsiani niin pitkäksi aikaa hoitoon ja edelleenkään morsio ei puhu minulle :D
Tosin en usko että jaksaisin ylipäänsä kaveerata tuollaisten ihmisten kanssa :D
loukkaannutaan kun ilmoitetaan ettei sitten osallistuta lapsettomiin häihin.
Jos ME emme ole paikalla, ovat häät pilalla!
News flash to you: Se päivä ja ne prinsessajuhlat on todellakin sille morsiammelle todella elämän suurin asia, joten hän haluaa juhlista ja päivästä itsensä ja puolisonsa näköiset.
olevan suuri loukkaus jos joku jättää häihinsä tulematta :D Oikeasti suurimman palkokasvin nenään vetää se morsio yleensä. Monet jättävät mielihyvin häät väliin.
t.kokemusta on!
olevan suuri loukkaus jos joku jättää häihinsä tulematta :D Oikeasti suurimman palkokasvin nenään vetää se morsio yleensä. Monet jättävät mielihyvin häät väliin. t.kokemusta on!
kukaan ei ole sanonut loukkaantuvansa sellaisesta. Muut vain väittävät, että heille juuri loukkaannutaan.
mulla kokemusta siitä että loukkaannutaan verisesti kun en päässyt polttareihin. Samoin olin viimeisilläni raskaana enkä jaksanut lähteä häihin niin siitäkin vedettiin herne nekkuun.
Nykyajan morsiot ovat suoraan helvetistä!
Toisen takia ei tahdota nähdä vaivaa, jos nähdään vaivaa, niin vain itseä varten... Tuskin tosiaan on suuri suru, jos et jonnekin ilmesty.
etpä tietenkään. Niinh'n se on kun MINÄ olen sitä mieltä, että MINUN perheeni liikkuu yksikkönä, eikä MINULLE käy, jos MINUN lapsiani ei kutsuta. MINÄ en moisiin juhliin mene, jos ei MINUN mielipidettäni arvosteta tässä asiassa.
Oletko tullut ajatelleeksi, että kysymyksessä ei ole sinun juhlasi ja hääparilla on vapaus esittää toiveita ainutlaatuisesta päivästään. Eivät he tee sitä sinun kiusaksesi. Itse ainakin haluan kunnioittaa hääparin toivetta, jotta heidän päivästään tulisi ikimuistoinen. Hääparilla saattaa olla hirvittävä määrä lapsellisia ystäviä ja sukulaisia, jolloin vieraslista saattaisi jopa tuplaantua. Tämäkin aiheuttaa jo paljon lisäkustannuksia, jolloin ihan ymmärrettävää, että lapset jätetään pois. Jos nyt ehdottomasti haluat lapset ottaa mukaan, tuskinpa hääpari sitä sinulta kieltää. Kysessä on kuitenkin toive, jota kyllä onneksi useimmat ymmärtävät noudattaa. Ainahan näitäkin löytyy, jotka raahaavat edellisenä iltana bongatun epämääräisen poika/tyttöystävän mukaan häihin, vaikka kutsu on ollut henkilökohtainen.
jätin lapsettomat häät väliin. En vain halunnut jättää pieniä lapsiani niin pitkäksi aikaa hoitoon ja edelleenkään morsio ei puhu minulle :D
Kovin olit itsekäs. Olihan kyseessä morsiamelle TODELLA merkittävä päivä, jonka hän olisi tahtonut jakaa myös sinun kanssasi.
ole niin tärkeät juhlat että sen takia alkaisin palkata lastenhoitajia meille. Läheiseni eivät koskaan viettäisi mitään lapsettomia häitä joten eipä ole sitä ongelmaa!
Ei tulisi mieleenkään jättää lapset vieraan tai lähes vieraan ihmisen hoitoon ja lähteä itse monen sadan kilometrin päähän häihin. Otan lapset mukaan tai sitten en tule ollenkaan. Näin se nyt vaan on.