Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ainakaan alkaisi hommata lastenhoitajaa

Vierailija
04.06.2012 |

häitä varten vaan todella hommaisin sen ihan omia menojani varten. Jos joku haluaa järjestää lapsettomat häät niin siitä vaan mutta onneksi niihin ei ole mikään velvollisuus osallistua!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 morsianta kun en ole mennyt häihin siksi, etten saanut/viitsinyt hommata lapsenvahtia.

Minä olin niin naivi, että luulin riittävän kutsun tultua, että mies soitti ja kertoi, että kiitos vain, mutta emme pääse. Kummallakin kertaa oli alettu tivaamaan syytä. Ja kun mies oli sanonut,että emme saa lapsia hoitoon, oli alettu tivaamaan, että eikö se tai tämä vois ottaa ja eikö vauvalle voi muka lypsää maitoa.

Mies oli hyvin hämmentynyt tällaisen käytöksen jälkeen.

Nyt kumpikin morsian murjottaa minulle :)

Vierailija
22/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää lapsiaan hoitoon yhtään kenellekään jonkun häiden takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin noin tympeän "ystävän" kutsumatta. Onko tää provoilu lähtenyt nyt vain täysin lapasesta, vai onko teidän mielestä hääjuhla tosiaan niin ahdistava tapahtuma. Teks kyllä ihan hyvä teidänkin välillä juhlia... Mutta joo, parempi tietty, että ette mene pilaamaan toisen juhlia.

Vierailija
24/24 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiammella on ollut 14 vuotta aikaa kaivaa herne nenästään ja vielä se on siellä aina vaan ja syvällä...

En mennyt kaverin (alunperin tutun tuttu, jonka kanssa lähinnä tavattiin baarissa miehiä iskemässä) häihin, jotka järjestettiin hevon helvetissä ilman majoitusta ja kuljetusta (olin autoton ja elin opintotuella).

Jotta terkkuja vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi