Olen 33-vuotias ja ostin juuri 27" farkut. Syön paljon suklaata. Onko kysymyksiä?
Kommentit (39)
ja farkut ovat merkiltään Levi's, eivät jousta, muita käyttämiäni merkkejä ovat mm. Ichi, sekä ihan vain H&M:n ja Seppälän farkut.
ap
olen 39, painan alle 50 kg. Syön paljon herkkuja ja oksennan aina kaiken pois...onko kysyttävää?
Mulla kanssa farkkujen koko 27. Ja tissit luomu-D.
N36
Olen 36v
Pituutta 178cm
Farkkukoko tosiaan toi 27-28 riippuen merkistä.So what? Onko sulla edes luomut D-kupin tissit? Sit annan jo aplodit.
Mulla on AP:ta pienempi frendi, jonka rinnat on D:t/E:t. Ei ne pienet ole. Mutta mikäs tossa niin aplodien arvoista on? Onhan sillä kaunis vartalo..
ja farkut ovat merkiltään Levi's, eivät jousta, muita käyttämiäni merkkejä ovat mm. Ichi, sekä ihan vain H&M:n ja Seppälän farkut. ap
niin nää Ichit ja H&M:t ym. on sulla varmaan kokoa 25-26?
Mä en tiedä mikä mun tuumakoko on, varmaan paljon isompi, viimeksi kun ostin farkut ne oli kokoa 36. Ei sentään tuumakokoa ;)
Joo niin ja mä oon jo yli 40 v ja suklaa on aina ollu munkin pahe. Nykyään karppaan, mutta sorrun syömään suklaatia harva se viikko. Muuten en syö sokeria ollenkaan ja täytyy sanoa, että karppauksen aloitettuani ihoni on paljon kauniimpi kuin ennen, tuntuu kuin rypytkin olis hävinneet :) Jostain muuten just luin, että hiilarit vanhentaa ennen aikojaan. Suklaasta en silti voi kokonaan luopua!
Ja tissit luomuna E.
(Mutta kuten joku sanoikin, olen lyhyt, rinnanympärys pieni jnejne)
ja tunsin itseni läskipalloksi! Onneksi nyt voin taas sujahtaa kokoon 25 ja kehtaan mennä biksut päällä biitsille lapseni kanssa ;)
Minulle suklaa on myös pahe. Ei lihota mut tekee ihon huonoksi joten kieltäydyn siitä!
tai on sittenkin. mikä koko tuo on? en muista enää. siis onko sulla koko 32? vai 34?
taitaa olla pieni koko kuitenkin? sama kuin mulla oli kolmekymmentävuotiaana. ei enää 33-vuotiaana, kun olin 2 pienen lapsen äiti.
kaikki muut on jotain 25-tuumaisia.
Olen 40.
painan 57 kiloa.
ja kokokin on 36.
10 vuotta sitten painoin 45 kg.
Mutta nyt mulla on 2 lasta. Toisesta saadut kilot ei koskaan lähteneet.
syön suklaata melkein joka päivä, karkkia myös. Se lihottaa keski-ikäistä.
Apua, oon vasta 22v. ja farkkujen tuumakoko 28...pitää mennä oksentamaan kun oon niin paljon läskimpi ku muut, vaikka mulla ei ole edes lapsia!. Rinnatki on ihan mitättömät. Ei ihme että mulla ei ole koskaan ollu poikaystävää.
Mitä suklaata syöt? Minkä verran prosentteja? Syötkö jotain hard core -suklaata, jossa 98% kaakaota vai jotain vähemmän jyrkkää kamaa? Syötkö aina jotain tiettyä ja samaa vai oletko sekakäyttäjä? Hemmotteletko itseäsi joskus käsintehdyillä belgialaisilla suklaakonvehdeilla vai pitäydytkö sveitsiläisessä?
Miksei kukaan muu kysynyt näitä tärkeitä kysymyksiä, keskustelu on mennyt ihan sivuraiteelle.
Täytän pian 39v, neljä lasta, elän herkuilla ja mahdun helposti 27" farkkuihin :o)
mitä suklaata syöt? täällä maistuu Daim ja Fazerin punainen
mulla on päällä 13" farkut t. Ceraldiina-Rosamarie Gurgenberg-Alvarsson 2v6kk
joten valitettavasti en ihan pelkällä väitteellä usko vielä että tuo yksi kirjoittaja on kauniimpi kuin minä, tarvitsisin kuvankin ennen kuin voisin sanoa onko asia näin.
Ja valitettavasti en ole lyhyt, ja tissitkin ovat B/C-kuppikokoa, vähän riippuen mallista.
ap