Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni ei halua että laihdutan koska tissit pienenee

Vierailija
03.06.2012 |

Laihdutin aikaisemmin reilut viis kiloa ja mies oli sitä mieltä että kaikki kilot lähti tisseistä. Nyt kilot tullut jo takaisin ja vähän enemmänkin. Miehen mielestä ei tarvi enää laihtua no okei rinnat on kyl nyt tosi isot H-kuppi. Itse haluisin kyl vähän pois ...mut olkoon

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on karppauksesta mukava kokemus; lähtikin mahasta ja vyötäröltä ekaksi, just niinku pitikin, muualta ei tarvinnutkaan.

Itse olen kokeillut kaikenlaisia tyylejä,siis karpannut,painonvartijoiden ohjeilla laihduttanut, pussikeitoilla, puurokuurilla, normi ruualla mutta vähemmän.Aina sama juttu: tissit häipyy ensin.Rasvan lähteminen menee ylhäältä alaspäin. Mulla ei ainakaan tehnyt mitään eroa se että miten laihduttaa.

Vierailija
2/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan itsekin varsinaisi adoniksia kaikki.

jotenkin tunnen itseni liian vanhaksi tähän joukkoon, taas kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa siis lähti.Nyt ne on paljon kiinteämmät ja paremman näköiset.

Vierailija
4/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähti kyllä ihan ensin rintojen alta sitä rasvaa, vyötärökin tuli kauniisti esiin. Sitten jaloista, pepusta ja vasta myöhemmin rinnoista.

En paljon kyllä kuuntelisi miehen ulinaa rintojen pienemisestä, varsinkin jos ne rinnat on jo valmiiksi todella kookkaat.

Itse olen tyytyväinen että rinnat on nyt pienemmät, vähemmän kipuja jne.

Vierailija
6/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette itse edes voi määrätä kroppanne kokoa?

onnea vaan teille.

Vierailija
7/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehen miellyttäminen sitten.

Voi olla, että miehen mieli muttuu, kun näkee edessään itseluottamusta pursuavan, vyötärönsä takaisin saaneen naisen.

Mulla on niin, että rinnat on aina yhtä pienet, olin sitten pulskempi tai hoikempi. Kaikki rasva kertyy vyötärölle, lantiolle ja reisiin. Eli parempi olla hoikassa jamassa.. Mies ei ole näihin kommentoinut, seksikkyys tulee kuulemma sisältäpäin.

Vierailija
8/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoindeksi vähän alle 25. Ja mies tykkää musta juuri tällaisena. Sanoi ettei halua että laihdun grammaakaan. Kun laihdun, lähtee ensin tissit, jotka nyt b-c kuppia. Ylävartalosta olen aina suht hoikka. Peppu ja reidet pyöreät.

Vierailija
9/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin onnesta soikea, jos laihtuisin ylhäältä alaspäin. Mun ongelma-alueet on yläkropassa, kaikki kilot tulee vyötärölle, kärsivarsiin ja selkään. Jalat ja peppu on aina erittäin timmissä kunnossa. Voitte siis kuvitella, että mun ylikilot ei ole nättejä :).

Rinnat on (imetysaikaa lukuunottamatta) olleet kokoa C-D, ja presiis olen paremman näköinen, kun mulla on vyötärö niiden tissien alla :). Terveydestä puhumattakaan!

Vierailija
10/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pehmeistä muodoista ja isoista tisseistä ei kai siinä mitään ihmeellistä.

Vierailija
11/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten siitä, että mulla on tarpeeksi läskiä, eli muotoja. Miehen mielestä juuri parasta mussa on mun kuhmuraiset reidet, jotka hinkkaa kävellessä yhteen, ja mun iso, mutta löysä peppuli, joka roikkuu kolmessa tasossa, sekä mun jenkkakahvat, joista saa kätevästi vaikka isompikin porukka kiinni! Ja se suorastaan palvoo mun massiivista raskausmahalta näyttävää kumpuani, eikä voisi sietää, jos mulla olis vyötärö. Samoin mun kaksois- tai kolmoisleukani on kuulemma äärimmäisen seksikkään näköinen. Ja mun miehen mielestä on tosi hottia, että mun sääret on yhtä paksut kuin sen vyötärö. Näyttää kuulemma aivan fantsulta kun mulla on polvisukat ja ballerinat jaloissa.

Näin se just sano ja mä oon ihan varma että niin on. Miehet oikeasti tykkää siitä, että naiset näyttävät naisilta ja naisellisuushan on kiinni siitä, että on tarpeeksi rasvakudosta ympäri kroppaa. Mä oon oikeastaan enemmän nainen mun miehen mielestä kuin kukaan vähänkään laihempi nainen. Nehän ei oo oikeita naisia ollenkaan siis _miesten mielestä_.

Vierailija
12/40 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoi munkin mies ja annain itseni lihoa vielä lisää ja lisää ja tissit vaa kasvo kunnes sitte tuli se eräspäivä kun mies ilmoittikin ettei enää rakasta mua koska olen niin lihava itse luulin että pitää hieman pyöreistää..noh siita motivoituneena laihdutin -15kg ja nyt parisuhde taas kukoistaa vaikka tissit onkin pienet.

Vierailija
13/40 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppoa jos voi olla noin vaan eikä tarvi laihduttaa.

Vierailija
14/40 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siinä H-kupissa kokoa mistä ottaa kiinni.

Vierailija
15/40 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin täällä tilanne on se, että tissit pienenee B-kupista A-kuppiiin, joten tilanne sikäli eri...Jos mulla olisi D-kuppua suuremmat, laihduttaisin tosiaan!

Vierailija
16/40 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 48v ja ikänsä ollut hoikka, urheilullinen ja B-kuppi

Vierailija
17/40 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi laihduttaa.

Vierailija
18/40 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti kun on pehmeän pullea ,ei yli lihava eikä luuviulu.

Vierailija
19/40 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekin kiloja.

Vierailija
20/40 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros. Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi