Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 4500 eur/kk hyvä palkka?

Vierailija
03.06.2012 |

Koulutus KTM. Töissä PK-seudulla, asiantuntija. Ei alaisia eikä matkustamista. Työaika 37,5 h/vko.

Tuntuu että kaikki opiskelukaverit tienaavat asiantuntijatehtävissä noin tonnin enemmän..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan tuon ja bonukset päälle, jos on hyvä vuosipuolisko (viime aikoina niitä on tosin ollut vähemmän).

Olen FM ja kauppat. yo. Töissä pk-seudulla asiantuntijatehtävissä pörssiyrityksessä.

Vierailija
2/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin KTM, mutta en pk-seudulla vaan Pohjanmaalla. Alaisia ei ole, mutta ajoittain projektinvetovastuuta kuitenkin. Palkka 5600 e/kk ja tiimiperusteinen bonus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 1500 eur/v oikein hyvänä vuonna.

Ap

Vierailija
4/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tonnin lisäliksa vaatii todella isoja uhrauksia vapaa-ajasta. Lisärahasta ei monesti ole uhrausta vastaavaa hyötyä.

Jos firmalla menee hyvin, toki voikin maksaa paremmin, mutta aika normipalkka minusta, ainakin meidän firmassa. Toki riippuu toimialasta ja siitä, onko F&C-, HR-, johto-, markkinointi- vai muissa tehtävissä.

Lisäksi olen itse teknologiayrityksessä, meillä on todella vaikea edetä uralla rahallisesti, jos ei ole teknologiaosaamista. Jossain F&C:ssä urapolut on aika lyhyitä ja jonoa ylöspäin on.

Vierailija
5/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta työaikasi kuulostaa hyvältä eli siihen nähden voit olla ihan tyytyväinen. Saat mukavan palkan ja kuitenki elämän vapaa-ajallakin!

Vierailija
6/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM:lle ei varmaan kovinkaan hyvä, itse olen lukion opettaja ja tienaan saman verran.

Toisaalta ekonomisiskoni tienaa vielä vähemmän, joten...

Kovasti riippuu työtehtävästä.

Vierailija
7/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti riippuu hieman työkokemuksestakin.

Jos ole 40 vuotias niin ihan hyvä, jos olet 30 vuotias niin pirun hyvä ja jos olet 50 vuotias niin hieman alakanttiin mutta OK kuitenkin.

Siis kun huomioi, että ilmeisesti ei teetetä palkattomia ylitöitä.

Tällainen on oma mielipiteeni.

Vierailija
8/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsen erikoistuvana lääkärinä samaan päivystämällä n. neljä päivystystä kuukaudessa, jolloin viikottaiseksi työajaksi tulee noin 65 tuntia.

En toki tiedä, mutta tuskin vastuuni ainakaan pienempi on, tai työni vähemmän vaativaa :)

Vierailija
9/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokemusta 8-9 vuotta. Aloitin työuran 24-vuotiaana 2700 euron palkalla ja olen saanut muutaman palkankorotuksen ja lisäksi palkkaa ovat nostaneet indeksikorotukset vuosittain. Mitään uramuuveja en ole tehnyt.

Vierailija
10/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tonni enemmän alkaisi olla hyvä palkka KTM:lle.

Vierailija
11/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsen erikoistuvana lääkärinä samaan päivystämällä n. neljä päivystystä kuukaudessa, jolloin viikottaiseksi työajaksi tulee noin 65 tuntia.

En toki tiedä, mutta tuskin vastuuni ainakaan pienempi on, tai työni vähemmän vaativaa :)

Minun palkkani erikoistuvana lääkärinä kolmella päivystyksellä kuukaudessa on 5500-6000 €/kk. Taidat olla aika alkuvaiheen erikoistuva? Tai sitten teillä on joku surkea päivystyssysteemi.

Vierailija
12/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani erikoistuvana lääkärinä kolmella päivystyksellä kuukaudessa on 5500-6000 €/kk. Taidat olla aika alkuvaiheen erikoistuva? Tai sitten teillä on joku surkea päivystyssysteemi.

ja jokaisesta aktiivipäivystyksestä n. 400-600e, miinus seuraavan päivän työpäivästä 6h. Alkuvaiheen erikoistuva, joo, mutten tiedä, millä systeemillä ja missä muualla tuon suurempiin ansioihin pääsisi. Kyseessä siis aktiivipäivystys kuitenkin.

Monta vuotta sinulla erikoistumista takana, ja mikä on ala? Erikoistutko yliopistosairaalassa?

Vierailija
13/14 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja PK-seudulla, on huono palkka.

Vierailija
14/14 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokemuksesta, alasta ja tehtävästä, mutta ei minusta kovin häävi. Alle 30-vuotiaalle ihan ok asiantuntijahommista.