Vaalennussuihke, onko kellään kokemuksia tästä tuotteesta?
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Hiukset/Hiusvaeri/S1-Blonde-Spray.htm
Ostin jo, mutta mietityttää jos hiukset menevätkin huonoon kuntoon. Tyvikasvuun tosin vain laittaisin, oma värini on maantien vaalea.
Kommentit (57)
Käyttääkö kukaan tätä pelkästään juurikasvun vaalentamiseen? Pelottaa, onnistuuko pelkästään juurikasvun alueen käsittely, ettei jo aiemmin vaalennettu alue kärsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä suihkeita vielä kaupoissa?
Ei valitettavasti ole. Tuo oli parasta! Nyt olen käyttänyt Garnierin vaalennussuihketta, mutta ei vaalenna tehokkaasti. Harmi kun lopetettiin.
Onpa, ainakin kolmessa citymarketissa nähnyt. Verkkokaupoistakin saa.
Onko kellää kokemuksia raitojen tekemisestä tällä? Miten se onnistuisi?
Suihketta käyttävät, käsittelettekö kaikki hiukset kauttaaltaan vai laitatteko esim. vaan päällikerrokseen?
Aloitus on 10 v vanha, mutta myydäänhän noita edelleen.
Koska sprayattu aine hää hiuksiin (seuraavaan pesuun), se kyllä hapertaa myös. Hassusti joku aiemmin kommentoi, ettei kuivata housta, kun laittaa vain tyveen. No hei, se tyvikasvu on kohta pituuksia, kun hous kasvaa! Samalla tavalla tekee pidemmistä hiuksista hamppua kuin muutkin vaalentajat. Ellei sitten muutaman kk välein pätki latvoja pois.
Aikoinaan tein tuolla nimenomaan tyven vaalennusta ja toisinaan ohuita aurinkoraitoja, enimmäkseen päällishiuksiin. Näkyihän se sitten ajan kuluessa päällihiusten katkeiluna ja takkuamisena.
En enää vaalenna hiuksia ollenkaan. Joskus laitan sävyttävän hoitoaineen. That's it.
Suihkeen käyttöidea on suihkuttaa sitä halutulle alueelle. Vaikutusta voi tehostaa auringon lämmöllä tai hiustenkuivaajalla. Vaikutusajan jälkeen sen voi pestä pois. Sitä ei ole mikään pakko hautoa päässä päivää eikä kahta. Itse pistän päähän, käytän hiusten kuivaajaa, annan olla pari tuntia ja pesen pois. Se kuuma ilma / aurinko vaikuttaa eniten.
Kun aineen pesee pois ja huoltaa hiuksia hyvin välissä, hiukset eivät vaurioidu sen enempää kuin kevyestä vaalennuspesusta, sillä vaalennus on maksimissaan 1-2 astetta. Tässä ei saa platinablondia tummasta hiuksesta, eli seuraavalla käsittelyllä ei olla grillaamassa loppuun kulutettua hiusta uudelleen loppuun vaan se vaalenee uudelleen mahdollisesti 1-2 astetta jos sitäkään, jos aine osuu sille alueelle.
Olen kestovärillä koko ikäni värjännyt juurikasvua. Innostuin tästä suihkeesta. Käytin muutaman kerran tyveen ja lämmitin sekä auringossa ja föönillä. Tukka katkeilee tällä hetkellä paljon tyvestä. Tukka on sitä myötä ohentunut tod paljon. Elikkä ei enää ikinä suihketta. Erittäin takkuinen ja kuiva. Kestoväri ei ole ikinä laittanut tukkaa niin huonoon kuntoon missä se juuri nyt on
Mikä tässä suihkeessa on niin pahaa, jos sen pesee pois aivankuten hiusvärinkin? Mikä siitä tekee pahemman, kuin kaupan värinpoistot tai vaalennusaineet? Mitä erilaista kampaaja tekee raidoittaessaan hiuksia, että siitä eivät ala katkeilemaan, mutta sen sijaan tästä vaalennussuihkeesta tukka kuulostaa etenkin kampaajien varoitteluiden perusteella lähes lähtevän päästä. Jokainen osaa Olaplexin tukkaan halutessaan kotonakin laittaa.
Kyllä mä olen käyttänyt suihketta jo vuosia. Vaikea sanoa, että onko eroa tavallisiin vaalentaviin aineisiin sen suhteen, miten vaikuttaa hiusten kuntoon. Olen käyttänyt sitä siis niin, että olen laittanut vaalennussuihketta ja pessyt puolen tunnin päästä tukan, että aine lähti pois kokonaan. Juurikasvuun olen laittanut niin, että suihkutin sormiin ja levitin sormilla juurikasvuun.
Varmaan esim tavallinen vaalennus- tai raidoitusainekin huonontaisi hiusten kuntoa, jos sitä levittäisi päähän ja pesisi pois vasta parin päivän päästä...