Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaalennussuihke, onko kellään kokemuksia tästä tuotteesta?

Vierailija
16.07.2014 |

http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Hiukset/Hiusvaeri/S1-Blonde-Spray.htm

Ostin jo, mutta mietityttää jos hiukset menevätkin huonoon kuntoon. Tyvikasvuun tosin vain laittaisin, oma värini on maantien vaalea.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii muuten, mutta jos on käyttänyt vaalennussuihketta niin sen jälkeen ei todellakaan kannata vaalentaa vaalennusaineella, saattaa tulla ikäviä yllätyksiä.

Millä logiikalla? Onko omaa kokemusta?

Vierailija
22/57 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katkesivat kaikki hiukset kesällä 2020 ihan käytännössä juuresta saakka, kun käytin aloittajan linkkaamaa ainetta. Suihkussa jäi käytännössä kaikki hiukset lattialle. Nyt on lyhyt pixie-tukka. Kahdesti vain ehdin käyttää. Jos joku epäilee tarinaani, niin voin laittaa sähköpostissa kuvat. Minulla oli pitkälle selkään olevat hiukset, joita ei oltu koskaan värjätty. Tuotteessa oli pakko olla jotakin pahasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut tosi rass-sistista.

Vierailija
24/57 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta suihkeestahan kampaajat varoittelevat ja jotkut eivät suostu edes vaalentamaan tai värjäämään hiuksia jos kampaajalle kertoo, että on käyttänyt kys. tuotetta. Hius saattaa napsahtaa poikki. :S

Ei ihmekään että varoittelevat, tietävät menettävänsä asiakkaan kun tämä löytää huipputuotteen. Ostin kuukausi sitten tämän ja on aivan huippulöytö! Täysin luonnollinen lopputulos, kukaan ei ikinä arvaisi värjätyksi. Oma maantienharmaa väri muuttui sellaiseksi kuin olisin ollut kesän mökillä.

Tuote oli Prismasta loppu, kaikki muut hyllyt oli täynnä hiusvärejä, vain tämä yksi oli ostettu tyhjäksi, kertoo tuotteen suosiosta. Löytyi sitten Citymarketista.

Värjäyksen apuna käytän aurinkoa.

En muuten ole koskaan saanut aikaan kampaajalla luonnollisen näköisiä vaaleita hiuksia. Tästä spraystä ei edes jää samanlaista tyvikasvua kun sitä ei suihki ihan suoraan päänahkaan vaan väri ikäänkuin liukuu pois kunnes sitä käyttää taas joskus lisää.

Vierailija
25/57 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii muuten, mutta jos on käyttänyt vaalennussuihketta niin sen jälkeen ei todellakaan kannata vaalentaa vaalennusaineella, saattaa tulla ikäviä yllätyksiä.

Tuo on totta, hiuksista saattaa tulla oranssit, itse tein kerran tuon mokan. Kyseessä ei kuitenkaan ollut vaalennussuihke vaan ihan tavallinen pakettiväri. Värjäsin ensin kerran ja pari viikkoa myöhemmin toisella värillä kun en ollut tyytyväinen lopputulokseen. No, sain punaoranssit hiukset kun piti saada vaaleat. Yritin sitten tehdä sitruunahapolla värinpoistoa, auttoi ihan vain vähän.

Vierailija
26/57 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni uusista versioita tukka pilalle...

Vierailija
27/57 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii se Garnierin suihke ihan riittävästi. Vaalentaa yhden asteen ja kirkastaa samalla hiuksen oman värin.

Olen tod tyytyväinen: helppoa ja halpaa. Käytän ehkä kerran kuussa tai vielä harvemmin. Ei ole tuhonnut hiuksia. ;-)

Vierailija
28/57 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tuota schwarzkopfin vaalennussuihketta myydään normalissa jos joku on kiinnostunut! Ajattelin itse ostaa testiin. Haittaakohan jos hiukset on ennestään värjätyt ja päälle suihkuttelis tota ainetta? Ei tosin ihan hetki sitten, vaan on siitä jo melkein puoli vuotta kun viimeks värjänny

Vierailija
29/57 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Tuota schwarzkopfin vaalennussuihketta myydään normalissa jos joku on kiinnostunut! Ajattelin itse ostaa testiin. Haittaakohan jos hiukset on ennestään värjätyt ja päälle suihkuttelis tota ainetta? Ei tosin ihan hetki sitten, vaan on siitä jo melkein puoli vuotta kun viimeks värjänny

Kuinka vaaleaa lopputulosta haet, millä värillä värjätty? Käsitellyt hiukset vaalenevat eri tavalla kuin oma neitsythis, siksi tuotetta suositellaan omanvärisille hiuksille.

Vierailija
30/57 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä älä älä, kaikki nämä tämmöset vain kellastuttavat ja haperoittavat.

Laita pari ihan ohutta raitaa, niillä jo piristyy heti sävy.

Vierailija
31/57 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin kehunut Garnierin tuotetta, mutta enää en ole varma.

Tuntuu, että se haurastuttaa hiuksen. Minulla on nyt hyvin eripituisia hiuksia, vaikka olin kasvattanut tasapitkäksi. Nimenomaan melko lyhyttä, hiukset katkeilevat läheltä päälakea. Käytin tuota juurikasvun vaalentamiseen melko kevyesti, eli suihkaus sinne tänne.

Olen lakannut käyttämästä.

Vierailija
32/57 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu monella kaupan väreillä ja ns luonnon väreillä. Kannattaa aina kertoa kampaajalle mitä olet laittanut. Pitkissä hiuksissa voi olla 8-10 vuoden takainen väri alla joka aiheuttaa yllätyksen. Monesti se ei ole kauhean hyvä, hiukset voi palaa/katkeilla.

Vierailija
33/57 |
06.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/57 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuon tänään Normalista, voiko laittaa kuivaan tukkaan?

Vierailija
35/57 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin joskus John Friedan vastaavaa säännöllisesti ja sain sillä pilattua tukkani. Hiukset olivat pitkään ihan älyttömän huonossa kunnossa, kunnes sain kasvatettua kaiken vaurioituneen hiuksen tarpeeksi pitkäksi että ne leikattiin (en siis itse halunnut missään nimessä lyhyttä tukkaa). En uskaltaisi enää laittaa mitään vaalentavaa suihketta hiuksiini.

Vierailija
36/57 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän juuriin, oma väri on juurikin se maantienharmaa. Ehkä kerran, pari kuussa teen juurikäsittelyn, ei ole hiukset katkeilleet. Keltaisuus tulee mulle kupariputkien kautta kulkevasta vedestä, se lähtee syväpuhdistavalla shampoilla. Se kuivattaa mun hiuksia enemmän kuin tuo suihke.

Vierailija
37/57 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttelin tätä tänään kuivaan tukkaan ja istuin auringossa, ei muuta vaikutusta kuin lähmäinen ja likaisen tuntuiset hiukset. Pitänee koettaa laittaa lisää parin päivän kuluttua. Raitoja yritin tehdä eli en laittanut kauheasti.

Vierailija
38/57 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellako käyttökerralla olette päässeet haluttuun vaaleusasteeseen?

Vierailija
39/57 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja käytän harmaiden juurien vaalentamiseen. Maltillisesti käytettynä toimi mulla vaalentamaan sopivasti. Kesällä kun käytin liikaa, lopputuloksena oli liian kellerävät/oranssin sävyiset hiukset. Mutta tämä tietysti riippuu pignentistä.

Vierailija
40/57 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ostaa vai ei?