Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokematon nainen - mitä mieltä miehet ovat?

Vierailija
03.06.2012 |

Onko se negatiivista vai positiivista, että nainen on pitkälti aikuisiässä neitsyt?

Itse en ole uskovainen tai säästänyt itseäni minkään varsinaisen vakaumuksen vuoksi. En vain ole halunnut kännissä hutkia, ja parisuhteessa en ole koskaan ollut. Olen kohta 23-vuotias, ja kun löydän miehen josta todella pidän, harrastan mielelläni seksiä hänen kanssaan. Mutta muodostuuko se miehelle mahdollisesti ongelmaksi, että on neitsyt?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään, me opetetaan sinut seksin saloihin :-)

Vierailija
2/29 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostuisiko itsellesi ongelmaksi, että tapailemallasi 24-vuotiaalla miehellä ei ole myöskään seksikokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kokeneetkaan välttämättä sen parempia rakastajia ole. Turha sitä on liikaa pohtia omaa kokemattomuuttaan, anna asioiden mennä vaan niin kuin menee. Omasta kokemattomuudesta tai kokeneisuudesta on turha tehdä numeroa.

Vierailija
4/29 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin nykyisen mieheni. En kertonut hänelle silloin vielä kokemattomuuttani, koska en halunnut tehdä siitä numeroa. Ei se ollut mulle mikäään iso juttu. Mies on jälkeenpäin tivannut, että miksen kertonut. Hän ois halunnut olla paljon hellempi ja varovaisempi jos ois tienny. Mutta just siks en kertonut, ettei ekasta kerrasta olis tullu pelkkää yliyrittämistä. Kaikki meni niinkun piti, neitsyys lähti ja kummallakin oli kivaa :D

Vierailija
5/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikuinen neitsyt vuosikausia. Joka kerta kun tapasin miehen, jonka kanssa oli jotain peliä, "suhde" päättyi siihen, kun sain kerrottua olevani neitsyt. Aivan kaikki miehet juoksivat karkuun, paitsi nykyinen mieheni. Nyt ollaan oltu yhdessä jotain 12 vuotta.

Vierailija
6/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muslimeille luvataan paratiisissa juuri näitä ko neitsyitä. ei "käytettyjä" naisia ja onhan siinä oma erityinen viehätyksensä miehelle useinkin.

Ja 23 ei ole mikään ennätys tai 10 vuottakin lisää vielä. Rennosti vaan, ei kannata ottaa paineita turhanpäiväisistä asioista jotka todennäköisesti ovat vain plussaa muutenkin miesten mielestä.

Tulee aina mieleen se Lapinlahden lintujen biisi jossa lauletaan jotain "se ei käy" sun muuta koska aina on jokin itse arvioitu vika itsessä. Näitä vikoja on kyllä ihan oikeastikin olemassa mutta tämä ko. probleema ei mikään vika ensinkään ole.

t. mies

Vierailija
7/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni joskus parikymppisenä. Ei tullut mieleenikään että olisin ennen sänkyynmenoa kertonut siitä miehelle. Tosin mentiin jo ekana iltana sänkyyn.

Vierailija
8/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä se monelle miehelle oli aika iso juttu, kun kerroin olevani neitsyt. Siis ennen kun sen menetin, tietty. Eivät halunneet olla mulle se eka. Noh, se mun eka on nykyään aviomieheni. ;) Eikä hänelle ollut neitsyys mikään ongelma. Joka tapauksessa ihmiset pitää eri asioista ja vaikka olisi ollut sadan kumppanin kanssa, niin ei just siitä yhdestä voi tietää mistä se tykkää.

Vierailija
9/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei sitä kiinnosta jos olet kokematon, ettet itse tuo sitä esille ennen yhdyntää (jos sillonkaan).

Vierailija
10/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ongelma ole, mutta kyllä pitkä ja monipuolinen kokemus on vaan houkuttelevampaa.

Vierailija
11/29 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisi. Olin 24-v, kun menetin neitsyyteni ja tarinani oli aika lailla samanlainen kuin sullakin, en halunnut kännissä tuhertaa eikä yhden yön jutut kiinnostaneet ja olin aika ujokin.

Aloin sitten seurustella. Itse suuseksi oli kivaa, mutta mies ei kylläkään osannut varsinaisesti panna, se osuus oli "haukotus haukotus". Erehdyin miehelle jälkikäteen kertomaan, että oli eka kerta. En halunnut heti kertoa, kun vähän nolottikin ja ajattelin, että jos se säikähtää..Valitettavasti mies ei uskonut mua, ja se suhde loppui aika lyhyeen. Dumppasin miehen, no homma hoidettu joka tapauksessa ;)

Toinen suhteeni 26-veenä oli neljä vuotta nuoremman miehen kanssa, jolle olin ensimmäinen (hänellä aktiiviurheilutausta, ei aikaa tyttöystäville). Hän jännitti kamalasti eikä meinannut onnistua, ennenkuin oltiin paremmin tutustuttu. Hänen kanssaan olen pitänyt hauskaa jo 15 vuotta.. Häntä on lähinnä ottanut aivoon, ettei tavattu aikaisemmin.

En ainakaan koe omalta osaltani menettäneeni yhtään mitään, vaikka pitkään pihtasin. Kun tapaat sen jonkun, niin anna mennä vaan, tuli siitä sitten parisuhdetta tai ei. Pääasia, että se mies tietää mitä tekee. Ainakin toivotaan..

Vierailija
12/29 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hyvää mieltä.

Vierailija
13/29 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa, että varsinkin iän karttuessa seksi on yhteistä nauttimista, ei yksilösuorituksia. Älä huoli.

Vierailija
14/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin nykyisen mieheni. En kertonut hänelle silloin vielä kokemattomuuttani, koska en halunnut tehdä siitä numeroa. Ei se ollut mulle mikäään iso juttu. Mies on jälkeenpäin tivannut, että miksen kertonut. Hän ois halunnut olla paljon hellempi ja varovaisempi jos ois tienny. Mutta just siks en kertonut, ettei ekasta kerrasta olis tullu pelkkää yliyrittämistä. Kaikki meni niinkun piti, neitsyys lähti ja kummallakin oli kivaa :D

Mulle kävi vähän samoin, paitsi et olin 28. En halunnut tätä miehelle kertoa, ettei pitäisi mua aivan kummajaisena ja ihmettelisi. Mies kuitenkin ihmetteli hetken päästä, kun olin ollut kireä kun viulun kieli ja oli "vähän" lokkaantunutkin asiasta, koska olin muutenkin aika kankeena. Aluksi hän uskoi mimua, ja harmitteli että kävi niin vauhdilla kimppuun, mut sit muuttui nopeasti epäuskoksi. Vaikken kävellyt juuri mitenkään viikkoon! koska niin kipeetä tuli. Vaikeeta oli ainakin seuraavat puoli vuotta, koska aina paikat kipeytyi pahasti. Vieläkin jaksaa epäillä ja aikaa kulunut yli 10 vuotta, ja ne silloiset paikat haikea muisto enään

Vierailija
15/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se immenkalvon puhkeamisen aiheuttama verenvuoto sen neitsyyden paljastaa? Vai oletteko itse sen puhkaissut?

Vierailija
16/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se immenkalvon puhkeamisen aiheuttama verenvuoto sen neitsyyden paljastaa? Vai oletteko itse sen puhkaissut?

Vierailija
17/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun kerran pääsee seksin makuun, niin kumppani ei haluakaan jättää kokemusta vain yhden miehen varaan.

Vierailija
18/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun kerran pääsee seksin makuun, niin kumppani ei haluakaan jättää kokemusta vain yhden miehen varaan.

Vierailija
19/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos menisi gynelle puhkaisemaan tuon immenkalvon, niin pääsisi siitäkin tuskasta jo etukäteen eroon...

Vierailija
20/29 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos menisi gynelle puhkaisemaan tuon immenkalvon, niin pääsisi siitäkin tuskasta jo etukäteen eroon...

On sitä sitten mukava muistella vanhoilla päivillä, kuka vei neitsyyden?