Missä juhlit koulun päättymistä sinä iltana kun pääsit ysiltä?
Minä Hämeenlinnassa Aulangon leirintä-alueella, ja pääsinkin pussailemaan sen koulun söpöimmän tyypin kaa!
Kommentit (22)
Ei me silloin edes tajuttu, että sitä olisi voinut oikein jotenkin juhliakin.
Varmaan oltiin kaikki taas pyörillä jossain lähipuistossa hengailemassa.
Olen vuosimallia -75.
enkä siis tosiaan ollut edes nörtti.
olimme Apparalla notkumassa ylhäällä uima-altaan takana, taisimme käydä kaupungillakin.
Siellä oli varmaan 100 teiniä, kaikki ainakin vähän humalassa.
Ja se söpöin poika hengaskin jonkun vähemmän söpön eukon kanssa. Olin niin katkera, olishan sen jätkän pitänyt osata lukea mun ajatukset.
Luultavasti olen ollut steissillä, espalla tai hietsussa. Ehkä joka paikassa noissa?
Ei sitä pidetty minkäänlaisena saavutuksena.
tai luin tai sitten olin jo nukkumassa. Ei niin minkäänlaista mielikuvaa.
Ja neitsyyskin hujahti samana iltana pusikossa.
Naantalissa, kuten moni muukin turkulainen. :)
Meidän sukupolven jälkeenhän siellä ei sitten enää saa pämpätä ollenkaan että tehtii lähtemätön vaikutus :)
Ensin otettiin pohjia vähän meillä kotona ja sitten lähdettin hietsuun. Paljon kavereita ja hyvä meno. Vikalla dösällä kotiin.
Ja tämä paikka siis Nokialla, vuosi taisi olla 1998. Siellä oli paljon muitakin peruskoulusta päässeitä ja vissiin 8- luokan päättäneitäkin. En mä kännissä ollu mut kyllä meillä tais pari lonkeroa olla kaverin kanssa. Poikien kanssa ei päästy pussailuasteelle saakka, ainoastaan halailuasteelle.
taisin telkkaria katsella ja sellaista tavallista
sukulaisen lakkiaisissa. Kuitenkin 100% varmasti en ole viina silloin juonut.
t 11, joka oli tosi kiltti ja nörtti
Hietsussa ryyppäämällä, vuosi 1992
Ja aivan varmasti olin humalassa, vaikken mitään enää muistakaan.
hämpillä ehkä?
Joku oli ollut Rönnillä, eli jos siä on ollu hyvä bändi ni sit ehkä siä?
Ei siihen aikaan näitä juhlittu.
Viitaniemen rannassa kännättiin. Vuosi oli 2002.
Eikä pitäisi johtua liiasta humalasta... ei kai sitten ollut niin merkityksellinen ilta. Jotkut koko luokan bileet muistan, mutta oliko juuri tuo ilta, en ole varma.