Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävittekö ravintolassa syömässä koulun todistustenjaon jälkeen?

Vierailija
02.06.2012 |

Me, minä, mies ja ekaluokan päässyt poikani, käytiin! :)

Otettiin yhteiseksi alkuruoaksi kaksi annosta - toisessa kokoelma tortillachipsejä, cheddarjalapenoja, mozzarellatikkuja ja sipulirenkaita creme fraichella ja salsalla. Toinen annos oli etanoita(minä ja poikanikin maistettiin yhdet ja ne oli yllättävän hyviä!)

Pääruoaksi poika halusi kalapuikkoja ranskalaisilla. Mies söi possua ja chorizoa lohkoperunoilla ja minä söin vegetarian fajitaksia(tosin ilman niitä tortillakuoria, kesäkurpitsa, muu täytteet ja kastikkeet olivat herkkua muutenkin..)

Cantina Zapatas on hyvä ravintola, suosittelen! :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, kun en tullut ajatelleeksi asiaa ennen kuin mies oli jo kaupassa.

Vierailija
2/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset söivät alkusalaatin + jättipihvit + jäätelöt, me miehen kanssa alkuruoat + pihvit + kahvit.

Juhlistamme aina asioita ravintolassa hyvin syömällä, tosin laitamme kotonakin viikonloppuisin aina hyvää ruokaa. Ja juu, olemme normaalipainoisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa lomaa poitsulle ja toivottavasti vanhemmillekin!

Meillä käytiin ravintolassa syömässä miehen koulunpäätöspäivän kunniaksi ;D Ope on siis. Poika ei ole vielä koulussa.

Vierailija
4/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa esikoisen ollessa päiväkodissa. Aina siis kunkin lapsen koulu- tai tarhajuhlien jälkeen mennään syömään. Sankari saa valita paikan.

Vierailija
5/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole nyt rahaa sellaiseen.

Luvattiin mennä kunhan rahatilanne paranee. Olishan tuo ollut kivaa.

Vierailija
6/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muistan miten se oli aina huippuhetki todistustenjaon jälkeen kun mentiin pizzalle. (Oon suhteellisen köyhästä perheestä, joten jo pizzalla käynti oli iso juttu).

Vierailija
7/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan jätskeille? Tai piknikille? Tai koko perhe yhdessä edes vaan kävelylle?

Vierailija
8/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltiin, mutta hei, kesä alko! Kotona oli sit lapsen lemppariruokaa.

Tultiin just saunasta ja nyt herkutellaan iiiiisolla kulholla sipsejä ja parilla dipillä. :D

Vierailija
9/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan jätskeille? Tai piknikille? Tai koko perhe yhdessä edes vaan kävelylle?

Kaatosade ja 9 astetta lämmintä ei oikein ny kävelylle ja jätskille houkuttele...

(Lapsia on neljä ja jokainen syö jo aikuisen edestä, siksi ei varaa ravintolakeikkaan)

Vierailija
10/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli lettuja ja jätskiä :). En tiennyt sitä. Hyvä te :) .

Kaatosade ja 9 astetta lämmintä ei oikein ny kävelylle ja jätskille houkuttele...

(Lapsia on neljä ja jokainen syö jo aikuisen edestä, siksi ei varaa ravintolakeikkaan)

Vierailija
11/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusruokaa syötiin. Lapset ottivat alkusalaatit, toinen lehtipihvin ja toinen dipattavaa kanaa ja jälkkäriksi jätskit. Oikein kivaa oli.

Vierailija
12/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli piti olla hälytysvalmiudessa iltapäivä. Lapset lähtivät iskän kanssa Myllyyn shoppailemaan omilla rahoillaan ja mä laitoin kotona ruoan valmiiksi. Hälytystä ei sitten onneksi tullutkaan.

Vierailija
13/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavaperheen kanssa. Oli todella mukavaa ja lapset oli aika polleina, kun todistukset oli hyviä.

Vierailija
14/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"juhlimaan". Lapset halusivat kebabille.

Vierailija
15/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes tiennyt että tällainen on tapana useimmissa perheissä. Ei ole ollut mitään erikoista aikaisempiin lauantaihin verrattaessa.

Ei olis kyl ollu varaakaan :)

Vierailija
16/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä nyt ole paria sataa ylimääräistä laittaa ruokailuun

Eipä siihen tarvittu paria sataa, vaan 40 e riitti ja silti maistui hyvältä.

Vierailija
17/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitettiin nyt perinne, kun lapsi pääsi ekaluokalta toiselle luokalle :)

Lisäksi annoimme lapselle palkkioksi 35€ hyvästä todistuksesta.

Sai ostaa rahalla ihan mitä itse haluaa, osti Star Wars legopaketin.

Vierailija
18/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla tapana käydä syömässä kevätjuhlien jälkeen? Ei käyty, tapani mukaan taas töissä.

Vierailija
19/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kiva idea. Meillä ei vielä olla kouluiässä, mutta taidanpa laittaa tuollaisen idean korvan taakse :) .

Minä itse olen maalta kotoisin, tavallisesta duunariperheestä, eikä meillä siellä ollut mitään ravintoloita. En ole koskaan käynyt vanhempieni kanssa ravintolassa, siis silloin kun asuin vielä kotona. Meillä ei päätöspäivää juhlittu koskaan mitenkään, todistus näytettiin kotona ja vanhemmat sen katsoi läpi ja kehui, ja se siitä, ei edes mitään erityisiä herkkuruokia silloin laitettu. Nyt aikuisena olen käynyt silloin tällöin mieheni kanssa ravintolassa, ja se on minusta mukavaa. Ravintola valitaan rahatilanteen mukaan.

Tuo lapsen kevätjuhlasyöminki kuulostaa ihanalta, antaa lapsellekin varmasti ihan erityisen olon. Onko se kovin yleistäkin? Pitäisikö sitä varten varata pöytä jo etukäteen?

Vierailija
20/31 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, minä, mies ja ekaluokan päässyt poikani, käytiin! :)

Otettiin yhteiseksi alkuruoaksi kaksi annosta - toisessa kokoelma tortillachipsejä, cheddarjalapenoja, mozzarellatikkuja ja sipulirenkaita creme fraichella ja salsalla. Toinen annos oli etanoita(minä ja poikanikin maistettiin yhdet ja ne oli yllättävän hyviä!)

Pääruoaksi poika halusi kalapuikkoja ranskalaisilla. Mies söi possua ja chorizoa lohkoperunoilla ja minä söin vegetarian fajitaksia(tosin ilman niitä tortillakuoria, kesäkurpitsa, muu täytteet ja kastikkeet olivat herkkua muutenkin..)

Cantina Zapatas on hyvä ravintola, suosittelen! :)

todellista junttiruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan