Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokaus! Aina kun kysyn kummilasteni vanhemmilta, mitä heidän lapset toivoisivat joululahjoiksi...

Vierailija
22.11.2005 |

Jokaisen toivomukset ovat hintaluokkaa 40-50 euroa. Itse olen kotiäitinä eikä tosiaan ole varaa laittaa " vieraiden" lapsien lahjoihin tuollaisia summia. Kun edes omille saisi...

Kun teiltä kysytään toiveita, niin millaisia esitätte? Oletteko tyytyväisiä, jos kummit muistavat VAIN joulukortilla lasta? Vai täytyykö hyvän tavan mukaan aina antaa lahja?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon että jos et muuta keksi niin vaatteet tulee tarpeeseen.

Vierailija
22/24 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kaikissa lapsiperheissä tarvitaan vaatteita. Ostan reilua kokoa, niin mahtuu pidempään/ jos nyt on tarpeeksi vaatetta, säästyy uusi vaate myöhäisempään käyttöön.

PS. Mä kerään kummilapsille pöytähopeasarjaa... on sitten kotoa pois muuttaessa hienot ruokailuvälineet!! Ja kummilapsien vanhemmat ovat tyytyväisiä lahjaan. Lusikka jne. kerrallaan ostan. Ei tarvitse joka kerta miettiä, että mitähän ostaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoissa on mielestäni kyse nimeenomaan ANTAMISESTA ja annetaan mitä HALUTAAN ANTAA.

Mua sitten taas vähän sieppaa, kun joka joulu tulee kummeilta kyselyjä, mitä lahjatoiveita... Olisi kiva jos vähän käytettäisiin mielikuvitusta ja hankittaisiin persoonallinen lahja.

Toki ymmärrän, että halutaan näin päästä helpolla kun on valmiit toiveet, joita toteuttaa. Ja jos nyt ei satu olemaan lapsista ja kummilapsen ikäisistä mitään kokemusta, lienee parasta kyllä ottaa selvää...

Itse en kysele. Annan lahjan, jonka olen ajatuksella suunnitellut ja joka mielestäni sopii juuri kyseiselle lapselle.

Vierailija
24/24 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis joku uutuus eli 60 euroa !

Meillä olisi varaa mainiosti, mutta en periaatteesta osta tuon hintaisia lahjoja kummilapselle jota näemme nykyään enää syntymäpäivänä ja jouluna viedessämme lahjat (ja syynä lapsen vanhempien avioero).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi