Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tigin shampoot, onko hintansa arvoisia?

Vierailija
02.06.2012 |

Nyt oli jättipakkaukset Sokoksessa edullisesti. En ole vähään aikaan käyttänyt, kyllästyin niiden makeaan tuoksuun. Kokemuksia?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina markettituotteista Paul Mitchellin tuotteisiin.

Saattaa olla siis että kyllästyn tuohon tuoksuun....

Taitaa jäädä kauppaan.

-ap-

Rehellisesti sanottuna en hirveää eroa huomaa muihin, halvempiin, käyttämiini, ehkä värinkesto ollut hieman parempi..

tuoksuvat voimakkaasti kinuskitoffeelle, varsinkin shampoo.

Vierailija
22/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä tykkäänkin erityisesti niistä tuoksuista, pullojen ulkoasusta ja koko hauskasta brändistä... ;-) On varmasti parempiakin shampoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten kunto on täysin perintötekijöistä kiinni. Etenkin hormoonit vaikuttavat. Se mitä shampilla saadaan aikaan on niiiiiin mikronaalisen minimaalista hienosäätöä että sillä ei ole mitäääään merkitystä. Miksi kannatte rahanne markkinahuijarien taskuihin.

Asun maassa, jossa vesijohtovedessä on hurjasti kalkkia. Normaalisampoolla hiukset ovat kamalat kuivat koppurat, ainoastaan erikoissampoilla hiukset ovat kohtuukunnossa. Kokeillut olen, usko pois.

Sen sijaan Tigistä en tykkää. Kokeillut olen vain Dumb Blondia, mutta en ostaisi uudestaan. Äitelän karkkimainen tuoksu oli ihan hauska, mutta lopputulos ei säväyttänyt. Mutta, kuten sanottua, olen aika vaativa sampoideni suhteen. Hintahan on Tigin isoissa pöniköissä suht edullinen määrään nähden.

Vierailija
24/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenkin niitä, nekin Sokoksella tarjouksessa.

-ap-

Vierailija
25/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kuivahkoon luonnonkiharaani ei ollut hyvä sarja Mutta tosi moni tykkää siitä.

Minä käytän tällä hetkellä Tressemeen kosteuttavia ja Herbinan kosteuttavaa hiusöljyä päälle ja silti meinaa olla välillä liian kuivat. Joudun tosin pesemään usein, sille en voi minkään :S

Vierailija
26/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tyytyväinen en ole siihenkään, mutta ainoa shampoo joka vie hilseen pois (edes apteekin kamat eivät toimineet minulla!). Hilsetta taas tulee kuivan päänahkan vuoksi ja tuo shampoo pitää sen poissa, vaikka pesukertojen väli harvenisikin. Miestenversiossa mukana taitaa olla jotain hoitoainetta tms., koska tukkaa asettuu paljon paremmin.

Vierailija
27/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivat itselläni loistavasti! Siis ne joulunpunaiset pullot. Eikä tuoksukaan ole vastenmielinen (tigi-asteikolla ehkä jopa mieto, mutta vain tigi-asteikolla :) )

Vierailija
28/42 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki niistä raskaan ja likaisen oloiset. Redken taas on mulle täydellinen. Hiuksissa on niin paljon eroja.

Vierailija
29/42 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigi valikoima on laajentunut Kärkkäisellä tosi paljon, sieltä saa nyt kaikkea. Johan alkaa olla hinta kohdallaan tigi tuotteissa. Ostin kampaajaltani tigi energize shampoon 250 ml ja maksoin 21.90€ menin kärkkäiselle ja siellä sama tuote maksoin 15,90€

Vierailija
30/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin tuplapakkauksia myy www.karkkainen.com netissä. Lahden myymälästä myös löyty hinta 28,90€. Ostin tänään ja tiedoksi vaan Hair doctor kampaus- ja muotoilutuotteet oli Kärkkäisen hyllyssä jotka on hittituotteita Euroopassa. Nekin edullisempia kuin Saksassa kampaamossa.

Vierailija
31/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hiukset on tulleet paremmiksi kuin koskaan sen jälkeen kun heitin kaikki shampoot ja hoitoaineet mäelle ja aloin käyttää edullisia shampoopaloja. SItä ennen käytin kampaamosarjoja esim. Kerastasea ja Tigiä.

Vierailija
32/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne on sellaisia tuotteita, joista pitää välillä pitää taukoa. Joskus pesen ihan marketti shampoolla ja käytän tigin hoitoainetta.

Minusta toi 39.90 setti ei ole edes kallis, sillä noi aineet kestää tosi kauan, jos nyt ei ole tosi paksuja ja pitkiä hiuksia.

Rajamarket muuten myy shampoo/hoitoainen yhdistelmää hintaan 29,90

tiedoksi teille kellä rajamarket lähellä :)

Vierailija
33/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bed Headia ja hiukseni olivat jatkuvasti sotkuiset ja kuivat. Hoitoaine oli ihan yhtä tyhjän kanssa, hiuksia ei saanut kammattua märkänä kunnolla joten siirryin takaisin markettituotteisiin!

Minulla on suorat hiukset mitkä takkuuntuvat herkästi.

Vierailija
34/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee viikossa ja hintaa tulee 23.50 euroa. Postikulut muistaakseni yleensä kolmen euron hujakoilla, mutta nyt tulee ilmaiseksi!

http://www.beautybay.com/haircare/bedhead/categories/colourcombat/

Vierailija
35/42 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus tuotteista ja erehdyin haistamaan niitä. En halua haista 15-vuotiaalle suttaiselle teinitytölle, joten luovuin ideasta.

Vierailija
36/42 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tigin tuplapaketit 28,90€ oli edullisesti muutkin kampaamo tuotteet.

Vierailija
37/42 |
23.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kanssa Tigiä ja Joicoa jos haluaa vähän miedompi tuoksuisempia tuotteita.

Hinta laatusuhde mielestäni on hyvä ja itse en enää ikivä käytä markettien tuotteita koska ero on todella huomattava =)

Ostan tuotteet Helsingin Salonas liikkeestä ja he avasivat juuri nettikaupankin, joka löytyy osoitteesta salonas.fi Hinnat hieman edullisempia kuin muualta mistä olen katsonut. Sieltä saa muuten GHD muotoilurautaa tosi hyvään hintaan =)

Vierailija
38/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toisilla on tarjoushinta kalliimpi kuin toisten http://www.akanepumpuli.fi/tuote-osasto/jattikoot/ normaalihinta? Meillä on toi Resurrection käytössä koko perheelle. Ei oo liian karkkituoksu.

Vierailija
39/42 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo välii lukeeko shampoossa värjätyille, rakennepaikkaava yms., koska ei shampoo voi korjata kuollutta hiusta. Ihan huuhaata noi kaikki lupaukset mitä hiuksille muka saa shampoo tehtyä.. ihmiset vaan silmät kirkkaina uskoo.

Vierailija
40/42 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussiessa on hyvät puolensa; tukka on luontuva ja jopa väri syvenee tummaksi ja kauniiksi. Siinä vaan käy niin että jos käytän tuota shampoo&hoitoaine pidempiä aikoja, mun tukka lähtee ja se lähtee lopulta aivan hurjasti. Leikkasin etuhiukset jokunen aika sitten, yhtäkkiä niitä ei ollutkaan enää, ne oli kaljuuntuneet pois. Hiusten lähtö loppui vähitellen kun lopetin tuo merkin käytön. En käytä koskaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi