Joku unohtanut tyttöystävänsä laiturille! :D
Kommentit (16)
Kahvia oli onneksi jätetty evääksi tyttöparalle.
Joi termospullollisen kahvia ja toinen on tissit paljaana eikä ekalla kerralla huomannut mitään outoa. Tuon naisen on syytä käydä näöntarkastuksessa.
Jossain risteyksessä oli vissiin ollut jotain kanssakäymistä, jota oli kuvattu mutta en löydä enää mistään.
Kohta tuolla riittää porukkaa. Onko joku jo keksinyt pystyttää kortsukiskan siihen rantaan? Toinen voi myydä lippuja...
Nainen on niin aidon ja eläväisen näköinen, ettei sitä heti tunnista nukeksi.
Se ei ole mikään pumpattava, vaan ihan silikonisen oloinen. Minä sitä jo tietysti hipelöin, Anna Porrassalmi kertoo.
Minä sitä jo tietysti hipelöin, Anna Porrassalmi kertoo.
Hän havaitsi naisen ensi kertaa jo torstaina.
Siinä se istuskeli. Minä siinä vieressä join termospullosta kahvit. Hyvin se oli rauhallinen ja hiljainen, ei pannut ollenkaan hanttiin.
:D
Eikö nuo ole monen tonnin arvoisia tavaroita? Ehkä epäluuloinen in cel suuttui nukelleen ja hylkäsi tämän.
Vierailija kirjoitti:
Minä sitä jo tietysti hipelöin, Anna Porrassalmi kertoo.
Hän havaitsi naisen ensi kertaa jo torstaina.
Siinä se istuskeli. Minä siinä vieressä join termospullosta kahvit. Hyvin se oli rauhallinen ja hiljainen, ei pannut ollenkaan hanttiin.
:D
Kokeili varmaan sen pillua?
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo ole monen tonnin arvoisia tavaroita? Ehkä epäluuloinen in cel suuttui nukelleen ja hylkäsi tämän.
Pettämistä taustalla?
Vierailija kirjoitti:
😂 Voin kuvitella tuohtuneen incelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan tekoäly robotit kehittyvät, niin suhdedraamat arkipäiväistyvät. Tekoäly voi alkaa oikukkaaksi ja kieltäytyä antamasta omistajalleen seksiä.
Minulle tuli mieleen, että kotiin jätetty puoliso on vienyt miehen lomamatkan aikana tämän "kalliin tyttöystävän uimarannalle". Mies luultavasti kuulee asiasta vasta lomamatkalta palattuaan ellei sitten lue iltasanomien jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel:" Lompakkoloinen, huòra, mätisäkki, kananpersetukkainen suomilortto! Aasialaiset naiset on parempia kuin yksikään suomalainen läskitantta! Nyt lähden hakemaan vaimon Aasiasta!"
"Kukaan ei ole kehdannut hakea sitä pois." :D
Paikalliset alkoivat hämmästellä naista, joka jököttää ottamassa aurinkoa ainakin jo toista päivää laiturilla.
Kokkolalainen Mari Pitkänen huomasi naisen mennessään perjantaina laiturille aamukahville.