Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nettitreffailu, kehtaako viestiä lähettää jos ei täytä "ihannekumppanin" tunnusmerkkejä?

Vierailija
24.05.2012 |

hitto kun tää on vaikeeta :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa arvioida naisen painoa. Mun mielestä hoikka on ihminen, jolla on hoikan painoindeksi. Minä en ollut sinkkuaikoina hoikka (164/72) mut ei se haitannut miehiä - siis niitäkään, jotka tykkäsivät hoikista. Kerrankin treffeillä joku mies sanoi jotain tosi inhottavaa lihavista naisista - eikä siis tarkoittanut minua. Tietenkään kukaan ei tuollaista törttöä halua pitkään treffailla, mut oli jotenkin outoa, että mies jolle paino on hirveän tärkeää, haluaa tapailla naista joka ei ole mikään keijukainen (hän olisi siis halunnut jatkaa tapailua).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just perjantaina oli treffeillä miehen kanssa, jonka "painoraja" oli 75 kiloa. Itse painan juuri 7 kiloa yli tämän. Juttu luisti ja mieskin näytti tykkäävän ulkonäöstä. Rohkeesti vaan, ei siinä mitään menetä!

Vierailija
4/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muut kriteerit täyttyi, mutta painan 112 kg.

Olemme olleet yhdessä 6 vuotta

Vierailija
5/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman pullukat naiset, jos nimenomaan tykkää hoikemmista. Ennen hoikkana oli miehistä enemmän valinnanvaraa, nyt pullukkana jotkut selkeästi kiertää kaukaa.

Eli kyllä se paino on miehille oleellnen kriteeri kun taas pituus naisille.

Vierailija
6/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotenkin luulisi, että jos ihminen nimenomaan mainitsee painon kriteerinään, hänelle hoikkuus on sen verran tärkeää, että en pullukkana sellaiseen sekaantuisi, vaikka hän minut 'huolisikin'.

Itse olin hoikka mieheni tavatessani ja nykyään kaksikymmentä vuotta sen jälkeen pullukka, mutta se on vähän eri asia.

Vierailija
7/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen huomannut sen, että monia miehiä haittaa hieman pullukat naiset, jos nimenomaan tykkää hoikemmista.

Joo, näin on siihen asti kunnes se oikea löytyy. Sitä ennen tavataan keskittyä epäolennaisuuksiin.

Itse vastasin ilmoitukseen, jossa etsittiin hoikkaa ja urheilullista, vaikka olen aina ollut kiistämätön sohvaperuna ja painoakin oli enemmän kuin miehen ihanteella. Muutimme jo parin kuukauden jälkeen yhteen. Miehen eksä ihmetteli nopeaa etenemistä (aina aiemmin mies oli ollut väistelevä ja nihkeä naisten suhteen) ja kyseli, mitä liikuntaa harrastan. Mies kertoi suu hymyssä tulleensa silloin ensi kertaa ajatelleeksi, että eihän hänen naisensa taida harrastaa oikein mitään. :D Aiemmat hoidot ballerinoja, aktiivisia lenkkeilijöitä jne.

Joten rohkeasti vastaamaan, mutta älkää jääkö roikkumaan jos ei tunnu oikealta.

Vierailija
8/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse olen huomannut sen, että monia miehiä haittaa hieman pullukat naiset, jos nimenomaan tykkää hoikemmista.

Joo, näin on siihen asti kunnes se oikea löytyy. Sitä ennen tavataan keskittyä epäolennaisuuksiin.

Itse vastasin ilmoitukseen, jossa etsittiin hoikkaa ja urheilullista, vaikka olen aina ollut kiistämätön sohvaperuna ja painoakin oli enemmän kuin miehen ihanteella. Muutimme jo parin kuukauden jälkeen yhteen. Miehen eksä ihmetteli nopeaa etenemistä (aina aiemmin mies oli ollut väistelevä ja nihkeä naisten suhteen) ja kyseli, mitä liikuntaa harrastan. Mies kertoi suu hymyssä tulleensa silloin ensi kertaa ajatelleeksi, että eihän hänen naisensa taida harrastaa oikein mitään. :D Aiemmat hoidot ballerinoja, aktiivisia lenkkeilijöitä jne.

Joten rohkeasti vastaamaan, mutta älkää jääkö roikkumaan jos ei tunnu oikealta.

Vierailija
9/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei oikeasti useinkaan osaa arvioida naisen painoa. Jos kriteerinä on hoikka/normaali ja olet sitä ihan painoindeksinkin mukaan niin laita viestiä, vaikka se paino ei pystyiskiään alle sen 60kilon mitä saatetaan toivoa. Tietysti jos peili kertoo ettet ollenkaan sovi miehen kriteereihin niin sitten ehkä kannattaa varautua pettymykseen.

Vierailija
10/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista tunnu miettivän.:)

Riippuu vähän, mitä et täytä. Paino tai pituus on ainakin monelle tärkeä kriteeri. Samoin koulutustaso.

Vierailija
11/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on liikaa?

Vierailija
13/13 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos et ole joku ihan älytön tankki, niin hyvin voit laittaa viestiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi