Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaako alkoholisti itse tiedostaa juomistaan?

Vierailija
01.06.2012 |

Kun käy esim töissä vain muutamia tunteja päivässä,kukaan ei helposti huomaa krapulaa..ja saahan sitä sijaisia tilalle aika helpolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kukaan älynnyt alkkikseksi,vaikka täyspäivänen olinkin. Itse heräsin ja pääsin Jumalan avulla pois.

t. alkoholisti

Vierailija
2/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa viestissä ei ole päätä eikä häntää.

Alkoholisti vähättelee juomiaan määriä tai juomiskertojen määrää. Voi selitellä, että kaverit juovat enemmän. No, kaverit voivat käydä useammin baarissa, mutta eivät juo koko tiliä kerralla eikä heille tule lieveilmiöitä juomisesta, ainakaan niin usein.

Yhden kaverini äiti ja sisko olivat huolissaan hänen juomisestaan ja minäkin huomasin, että juo usein ja paljon. Laitoin tekemään alkoholitestin netissä.

Tulos oli juurikin se, että on ongelmaa. Yritti kovasti selitellä, että tulos ei pidä paikkaansa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai minkä alan työntekijöitä tarkoitat? Ps. pilkun jälkeen tulee välimerkki.

Vierailija
4/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa viestissä ei ole päätä eikä häntää.

Alkoholisti vähättelee juomiaan määriä tai juomiskertojen määrää. Voi selitellä, että kaverit juovat enemmän. No, kaverit voivat käydä useammin baarissa, mutta eivät juo koko tiliä kerralla eikä heille tule lieveilmiöitä juomisesta, ainakaan niin usein.

Yhden kaverini äiti ja sisko olivat huolissaan hänen juomisestaan ja minäkin huomasin, että juo usein ja paljon. Laitoin tekemään alkoholitestin netissä.

Tulos oli juurikin se, että on ongelmaa. Yritti kovasti selitellä, että tulos ei pidä paikkaansa ym.

Näinpä. Monet myös kuvittelevat että heidän tapansa käyttää alkoholia on se normaali ja suurin osa käyttää yhtä paljon tai enemmän.

Vierailija
5/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnistan toisen alkoholistin, kun sellaisen tapaan. Monasti ajattelen, että tuo ei ole vielä tajunnut olevansa alkkis, koska juo enemmän kuin muut porukassa, eikä mitenkään peittele tai sievistele sitä. Sitten on niitä, jotka ovat asian jo tajunneet ja yrittävät just sievistellä esim. sillai, että otan vain lasillisen hyvää viiniä, joo, anna vaikka 24cl.

Sarjassa "Harvoin tarjolla" on mahtavan hyvin esitetty naisalkoholistin rooli. Oikein ahistaa kattoa sitä, koska itse olin samanlainen.

Vierailija
6/7 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin teen ihan täydet päivät... mitään sijaisia ei tule, vaikka olisin jalka poikki.

Sun ala on selkeesti toisenlainen, ja silloin tuo varmaan toimii.

Vierailija
7/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jonkinlainen alkoholiongelma. En vähättele juomistani, tiedän juovani liikaa ja olen sen ihan ääneen sanonutkin. Työni hoidan enkä ole alkoholin takia koskaan ollut poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi