Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeä 4- vuotias

Vierailija
01.06.2012 |

Olen ihan huolissani esikoisestamme. 4v poika on oikeesti ilkeä, tekee ilkeyksiä toisille, nauraa vaan päälle. hakee huomioita ihan väärällä tavalla. :( Kiellän muita niin tämä nauraa vieressä ja yllättää tekemään juuri sitä mistä on kielletty. kaupassa tänään meni nykimään aivan vieraan ihmisen koria, tai kerran nykäsi korista näkyvästä hihnasta. Nykii vaatteista. Heittelee hiekkaa päälle. Rähmii kaupassa ihan kaikkea. Kotona myös koskettelee kokoajan jotain. Lisäksi on ihan jatkuvasti äänessä, puhuu kovalla äänellä. Huitoo ohi mennessään, tai saattaa nipistää, tönästä tms. Jotenki tosi levoton ja kokoajan liikkeessä ja äänessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä lepää hetken, todella harvoin nukkuu päikkärit. Ei ole suljettu pois kipuja. Ei kyllä valita mitään. Ja luulen että osaisi kertoa jos johonkin sattuu? Tai mistä sen tietää jos on jatkuvaa kipua mihin on tottunut?

Ja kyllä vanhempien toiminnassa syyt varmasti pitkälti on. Lapsi ei saa meiltä tarpeeksi huomiota. Ja käyttäydymme epäjohdonmukaisesti.

Lupaan omalta osaltani tehdä tähän asiaan parannuksen, nyt. Se on vaan jaksettava. Kyllä se vielä palkitsee, joskus.

Ap

Vierailija
22/23 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on aikuisissa. Kyllä mä halin ja annan positiivista palautetta useamman kerran päivässä. Kyllä mä myös kuuntelen mitä lapsi sanoo.

Mutta kyllä mä myös tiedän sen että kaikki lapset kärsii siitä ettei saa tarpeeksi huomiota multa. Kyllä mä tiedän että olen/tulen pilaamaan näiden pienten elämän sillä että ollaan tehty liian monta lasta liian tiuhaan.

Varmasti erokin tulee jossain välissä, mies ei ole yhtä kotiin suuntautunut ja omat menot vie. Tietysti se aiheuttaa eripuraa. ja se sitten taas vaikuttaa taas lapsiin.

No edelleen, myöhästä pyllistää ku on jo housus. Näillä mennään eikä muuta voida.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet oli oikein rohkasevia ja asiallisia, ajatuksia herättäviä. saivat ajattelemaan asioita jotka muutenkin pyörineet päässä vielä enemmän.

20 viestistä tuli kyllä pahamieli. Tottahan se oli mutta tuli fiilis että kaikki on jotenkin niin peruuttamatonta nyt kun ollaan menty näin tekemään.

Mutta kauniita unia, halitaan lapsiamme