Talvimammalle toppavaatteita???
Hei kaikki iso- ja pikkumahaiset!
Parin pakkaspäivän jälkeen puistossa seistyäni oon ihmetellyt, että mitä vaatteita mammat mahtaa talvipakkasilla käytellä. Missään ei taideta myydä valmiita toppahaalareita äitiysmallina??!! En oo ainakaan ite löytänyt mistään.
Ite vielä kun oon kokoa XXL, ei isotkaan toppavaatteet taida asiaa auttaa. Takki vielä menettelee, mut mitä te muut puistossa seisoskelijat meinaatte laittaa päälle kovilla pakkasilla tonne alakertaan??
Aattelin kyllä leikata vanhoihin toppahousuihin mahankokoisen aukon ja ommella siihen esim. resorin, mut sitte taitaa massua palella!! Ongelmallista!!??
Kommentit (4)
Aikaisemmin mulla oli isot henkselimalliset toppahousut jotka meni loppuun asti, mutta pilasin ne laastilla rakennusaikana, joten nyt olin saman ongelman edessä. Omat toppahousut ei mene enää ollenkaan kiinni, juuri ja juuri vielä jalkaan. Naapurin vinkistä laitoin lasten lapasenpidikkeen liitingille jotta pysyvät kumminkin jalassa ja hyvin toimi. Tosin mahan kohdalle täytyy laittaa silloin jotain muuta lämmikettä. Nyt metsästän kirpparilta isoja toppahousuja, ulkona kun on kumminki oltava.
matilda 29+1
Seitsemän viikkoa vielä odotusta jäljellä ja sitten vaan jätän housuista vetoketjun auki, ellei enää mahdu kiinni. Vanhat 90-luvun villapaidat ovat onneksi isoja ja venyviä - lämmittävät kyllä vatsaa.
Minä aion turvautua mieheni vaatekaapille. Takki pitää kuitenkin varmaan ostaa, kun oma toppis menee tällä hetkellä juuri ja juuri kiinni... Ja viikkoja on vielä monta jäljellä. Liian monta! :)
Hanna rv 31+2
Housujen suurentamiseen. Voit laittaa myös housjen sivuille resorikiilat jotka sitten joustaa mahan kasvaessa.Kiiloihin voit sitten yläraunaan omella kujat joihin pujotat reikäkuminauhaa ja napin voit ommella housuun kiinni niin voit säätää kokoa paremmin.
Itse olen ostanut noin 3 kokoa isomman takin,että masu mahtuu ja aion käyttää mieheni toppahousuja.Mutta tämä ei taida helpottaa sinua.
Mutta voisit ehkä katsella myös toppavaatteita miesten puolelta kun niissä on isommat koot kun naisten malleissa. Myös jossain kaupungeissa/kylissä on liikkeitä mistä saa esim jopa xxxxxl-vaatteita.
(en tarkoita,että sinä tarvitsisit niin isoja,mutta esimerkkinä) Eikä kuitenkaan ole hirveän paljon kalliimpia kuin normaalitkaan vaatteet.