Pyydän mökkivieraita tuomaan omat juomat kaikki, koska
me emme juo kuin vettä ja ne alkoholit joita sitten juommekaan. Meillä ei ole maitoa, mehua eikä limpparia. Eikö ole ihan ok, että tuovat omat juomat. Ruuat tarjoamme.
Kommentit (26)
-Vettä on tarjolla =kukaan ei janoon kuole.
-Juomat painavat paljon, ikävä raahata mökille isoa määrää juomia mitkä ehkä jäävät juomatta.
-Itse mieluiten vienkin omat juomat, koska silloin saa sitä mistä pitää. Käytän vain tila-/luomumaitoa, en koskaan juo mitään huonoja mehutiivisteitä (kuten mehukatit, funlightit tm.) kunnon kylmäpuristettu täysmehu eri asia, ja silloin harvoin kun alkoholia otan 1-2 annosta, haluan sen olevan sellaista mistä pidän, eli ei mitään limusiideriä tmv.
Paljon helpompaa kun tuo/vie itse omat juomansa.
me emme juo kuin vettä ja ne alkoholit joita sitten juommekaan. Meillä ei ole maitoa, mehua eikä limpparia. Eikö ole ihan ok, että tuovat omat juomat. Ruuat tarjoamme.
vieraat kuitenkin moensti tuovat jotain niin yhtä hyvin voivat tuoda sellaista mikä on järkevää eikä jotain keksejä tai rumia servettejä ;)
tuomaan omat juomat, kaikki tajuavat, että kun sinne pitää viedä muutenkin kaikki muualta, eikä vesikään ehkä tule hanasta, niin auto tulee helposti isäntäväelläkin täyteen. Eli minä veisin juomat mielelläni, kun vähän vihjattaisiin.
Me emme käytä maitoa lainkaan ja jos tiedämme vieraita tulevan ostamme varmuuden vuoksi pari litraa. Joissakin perheissä maito vain on ruokajuoma ja juovat tuon pari litraa jopa yhdellä aterialla. Toinen perhe taas laittaa pari tippaa kahvin sekaan ja loput jää käyttämättä. Melko vaikea arvioida paljonko pitäisi ostaa ettei loppuisi kesken.
Monesti maitokissat ovatkin tullessaan tuoneet maitoakin mikä minusta todella huomaavaista. Mehutiivisteitä on kaapissamme aina riittävästi.
Koska me ei juoda viinaa niin vieraat tuokoot kaikki omat alkonsa. Me syödään vain makkaraa ja vehnäpatonkia joten vieraat tuokoot ruokia jos muuta kaipaavat.
Meillä ei saunota, joten tuokoot omat klapit ja lämmittäkööt kiukaansa ite. Me ei oikeastaan ees tykätä vieraista, joten voi olla ettei sitte ees ehkä tulla mökille silloin ollenkaan tai jos tullaankin niin pannaan ovi lukkoon, majoittukoot pusikkoon.
tiedät jopa miten he haluavat kahvinsa, niin kai sitten tiedät mitä he muutoin tykkäävät juoda?
Ilmeisesti on vain aikuisporukasta kysymys.