Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teen tällaiset salaatit mökkivieraille, onko ok

Vierailija
01.06.2012 |

- vihreää salaattia, mansikoita, auraa, cashew-pähkinöitä ja ruohosipulia + kastike

- tomaattia, kurkkua, punasipulia, fetaa + oliivit

- "hölskykurkkuja"

lisäksi siis grillattua lihaa ja broileria, silliä ja uudet perunat

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me syötäisiin tyytyväisinä :)

Vierailija
2/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuis. Grillin kanavartaiden tai mitä nyt teettekään , kastikkeeksi suosittelen vielä sweet thai chili- kastiketta ja tuore ananas viipaleina grillissä on myös hyvä lisuke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö homejuustoja enkä oliiveja. Eli hölskykurkut jäisi listalle, joten aika vähiin jäisi itsellä kasvispuoli. Ja kokemuksesta tiedän, etten ole näine "ruokarajoituksieni" kanssa yksin.

Vierailija
4/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö homejuustoja enkä oliiveja. Eli hölskykurkut jäisi listalle, joten aika vähiin jäisi itsellä kasvispuoli. Ja kokemuksesta tiedän, etten ole näine "ruokarajoituksieni" kanssa yksin.

että harvinaisen yksin olet :)

Vierailija
5/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi, että perheen äiti ei syö kalaa (allerginen). Muuten koko perhe on kaikkiruokainen. ap

Vierailija
6/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin salaateissa sitä, että kukin kasaa omansa, suuri kulho jääsalaattia ja sitten eri kipoissa eri lisukkeita.

Vierailija
7/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on melko paljon niitä, jotka kyseisiä ruoka-aineita karsastavat. Mutta jos ap tietää, että vieraista kaikki niistä pitävät, niin mikäs siinä. Meidän kaveripiirissa menisivät haaskuuseen.

Mutta ap:han kysyi miltä kuulostaa ja vastasin oman mielipiteeni. Eikö näin saa tehdä?

Vierailija
8/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät, että nuo uppoavat, mitä täällä vielä kyselet?

paitsi, että perheen äiti ei syö kalaa (allerginen). Muuten koko perhe on kaikkiruokainen. ap

Vierailija
10/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin salaateissa sitä, että kukin kasaa omansa, suuri kulho jääsalaattia ja sitten eri kipoissa eri lisukkeita.

minusta on kivaa kun on mietitty ja kasattu se annos valmiiksi eikä niin että vieraan täytyy alkaa miettiä että mitkähän näistä nyt sopisi yhteen.

Kyllä nuo ap:n salaatit ihan ok on minusta. Itse inhoan aurajuustoa joten minulta jäisi se salaatti syömättä mutta onhan siinä sitä toistakin, ja lisäksi ap sanoi että noilla vierailla ole ruokarajoitteita.

Vierailija
11/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvän kuulonen :))) ihanaa kun laitat tollasia herkkuja.

Vierailija
12/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei kelpaa, niin olkoon sellainen hienoperse ilman.

Vierailija
13/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en aurajuustosta tykkää, mutta ihme kitisijöitä silti tännekin eksyi.. Jos jostakin ei tykkää sen voi jättää syömättä, eiköhän noin laajasta tarjoilusta löytyisi jokaiselle jotakin.

Vierailija
14/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimalle osalle kelpasi ja meidän vieraat tosiaan ovat kaikkiruokaisia. ap

Vierailija
15/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se maku tarttuu hetkessä muihinkin aineisiin, oliivit vielä saa nypittyä, mutta homejuustoa laitan itekin tarjolle, mutta aina erilliskuppiin kuten valkosipuli ja sienet, koska jakavat mielipiteitä usein erittäin voimakkaasti. Mulla on haluna saada vieraat nauttimaan, ei väkisin tarjoilla inhokkeja ihmisille.

Vierailija
16/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on kivaa kun on mietitty ja kasattu se annos valmiiksi eikä niin että vieraan täytyy alkaa miettiä että mitkähän näistä nyt sopisi yhteen.

Kyllä nuo ap:n salaatit ihan ok on minusta. Itse inhoan aurajuustoa joten minulta jäisi se salaatti syömättä mutta onhan siinä sitä toistakin, ja lisäksi ap sanoi että noilla vierailla ole ruokarajoitteita.

Kyllä mun makuaisti ainakin sanoo mitkä aineet sopii mun suussa yhteen ja mitkä ei :D

Vierailija
17/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se maku tarttuu hetkessä muihinkin aineisiin, oliivit vielä saa nypittyä, mutta homejuustoa laitan itekin tarjolle, mutta aina erilliskuppiin kuten valkosipuli ja sienet, koska jakavat mielipiteitä usein erittäin voimakkaasti. Mulla on haluna saada vieraat nauttimaan, ei väkisin tarjoilla inhokkeja ihmisille.

Vierailija
18/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen vastattiin ja nyt sitten me, jotka emme jostain ruoka-aineista pidä saamme sontaa niskaan.

Oletan, että ap kysyi mielipidettä juuri salaattien sisällöistä ja hän sai kysymykseensä vastauksia. Se, mitä ap vastauksilla tekee, jää hänen päätettäväkseen.

Kuten tuolla joku muukin vastasi: minullekin kasviksista jää syötäväksi kurkut. En siitä pöydässä alkaisi marisemaan, mutta tiedän että kysymyksiä kyllä tulisi, miksi en muita salaatteja ota. Ja minä tapaan kertoa todellisen syyn.

Itsekään en aurajuustosta tykkää, mutta ihme kitisijöitä silti tännekin eksyi.. Jos jostakin ei tykkää sen voi jättää syömättä, eiköhän noin laajasta tarjoilusta löytyisi jokaiselle jotakin.

Vierailija
19/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nautinto koostu muustakin kuin homejuustosta tai oliivista salaatissa ;)

Vierailija
20/34 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan oliivit karsisin pois tai jättäisin lautaselle, mutta ei kai se niin paha olisi.