Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Nordin vastaa: Mistä johtuu voimakas hienhaju? Vastaus: Muunlaisen kommunikaation kokemisesta uhkana

Vierailija
08.10.2022 |

"Hienhajuhan on meidän tapamme kommunikoida. Mä väitän, että voimakas hienhaju johtuu siitä, että jostain syystä tapa kommunikoida muilla tavoilla koetaan uhkana. Ja silloin on pakko kommunikoida hienhajun kautta"

Täähän on mielenkiintoinen!

(Maria Nordin Insta Story)

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan Maria, voimakas hienhaju (vuodesta toiseen) johtuu kilpirauhashormonien vajeesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollakin naisella on ihan akateeminen koulutus, tosin arkkitehti.

Vierailija
4/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta humpuukkia

Vierailija
5/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että voimakas hienhaju johtuu mähnäisistä kainaloista, hormoneista ja rexonan puutteesta. Mene ja tiedä.

Ja sitten Marialle vois esittää vastakysymyksen. Onko niin, että ihmisen kyky kommunikoida loppuu murrosiässä, kun hieltä haiseminen yleensä alkaa?

Vierailija
6/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikoinnista en tiedä, mutta eikö teillä muka ole "erilaisia hikiä"? Normihiki, stressihiki, hormonihiki...

Vierailija
7/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunikoinnista en tiedä, mutta eikö teillä muka ole "erilaisia hikiä"? Normihiki, stressihiki, hormonihiki...

On kyllä, mutta eri hikiin kyllä vaikuttaa mulla hormonikierto eikå sanaisen arkkuni sujuvuus

Vierailija
8/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mulla. Ja hajuillahan eläimetkin kommunikoi, miksei haju kertoisi ihmisistäkin jotain.

Vierailija
9/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariahan sanoi, että korvatulehduksetkin johtuvat siitä, ettei kuulija hyväksy sitä mitä joku hänelle puhuu.

Tuolla logiikalla Marian kannattaisi olla vaan hiljaa, ettei kaikki ympärillä saa korvatulehdusta.

Vierailija
10/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosi hiki on pelkkää vettä sitä voi sanoa että ikäänkuin joku kaataisi ämpäristä vettä päälle tasaisin väliajoin vaikka kaupassa tai kävelyllä tai kirjastossa.Siltä se tuntuu myös kylmäkuuma hiki koko vartalossa ei vain jossain yksittäisissä paikoissa kuten kainaloissa tai nivusissa.Hajuja voi laimentaa deodoranteilla ja saippua pesulla.Huomatkas muuten lämpöisen maan asukkaat Suomessa käyttää taloyhtiöiden saunoja maksutta asumatta siellä olleet usein toisten sauna vuoro ajalla siellä luvatta.

Vierailija
11/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mulla. Ja hajuillahan eläimetkin kommunikoi, miksei haju kertoisi ihmisistäkin jotain.

Just näin. Ei mun ns. arkipäivähiki haise oikein millekään, mutta ai kamala, jos on jokin jännittävä tai stressaava tilanne. Aivan ehdottomasti siinä on jotain biologiaa mukana, en tiedä yrittääkö keho sitten viestiä muille, että pysy kaukana. :D

Vierailija
12/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hikeni ei haise lainkaan, koska olen lukenut Kierkegaardin koko tuotannon.

Vierailija
13/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuo ihminen on sekaisin.

Vierailija
14/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogit ja imaamit hikoilee.

Vierailija
15/18 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotkut tätäkin naista elättää ostamalla hänen humpuukikursseja ja -tuotteita.

Vierailija
16/18 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan loogista

Vierailija
17/18 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuvesien käyttö on häpeämistä.

Vierailija
18/18 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hikeni ei haise lainkaan, koska olen lukenut Kierkegaardin koko tuotannon.

Mulla sama, paitsi että olen lukenut kaikki Asterixit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä