Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit Iholla, mitä sinusta puhuttaisiin?

Vierailija
03.05.2012 |

Mitä asiaa sinusta, elämästäsi tai kodistasi kauhisteltaisiin? Mistä asiasta sinussa pidettäisiin?

Mun kodin sekaisuutta varmaan kauhisteltaisiin. Ja sitä, että lapset syö niin usein herkkuja.

Suurin puheenaihe olis varmaan mun karsastus, kun silmät menee kieroon, kun katson kameraan :P

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa mielenkiintoista seurata kun ämmä vaan istuu illat pitkät erakkona yksinään kotona ;)

Oi, enkö olekaan ainoa :D

Meistähän sais kohta kokonaisen uuden tuotantokauden Iholla-sarjaan. Alaotsikkona AV.

Siitä vois tulla sellainen slow-life edition, tartteeko sitä aina olla draamaa ja tapahtua kauheesti. Näen tässä potentiaalia korkeakulttuurisempaankin taidepläjäykseen. Sub tv ehkä väärä jakelukanava. Yle Teema tai Kiasma, here we come:D

terveisin "enkö olekaan ainoa" -viestin lähettäjä.

Paitsi että nyt on vähän hässäkkää, kun siivoan ja laitan ruokaa ynnä palstailen. Mutta tän vois sit editoida pois :D

Vierailija
2/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan päiviteltäisiin, kuinka paljon mies tekee töitä. Joku saattaisi arvostella sitä, että lapsi saa liian helposti kaiken haluamansa läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisipa mielenkiintoista seurata kun ämmä vaan istuu illat pitkät erakkona yksinään kotona ;)

Oi, enkö olekaan ainoa :D

Meistähän sais kohta kokonaisen uuden tuotantokauden Iholla-sarjaan. Alaotsikkona AV.

Siitä vois tulla sellainen slow-life edition, tartteeko sitä aina olla draamaa ja tapahtua kauheesti. Näen tässä potentiaalia korkeakulttuurisempaankin taidepläjäykseen. Sub tv ehkä väärä jakelukanava. Yle Teema tai Kiasma, here we come:D

terveisin "enkö olekaan ainoa" -viestin lähettäjä.

Paitsi että nyt on vähän hässäkkää, kun siivoan ja laitan ruokaa ynnä palstailen. Mutta tän vois sit editoida pois :D

tässähän olis selvää taidepotentiaalia tosiaan. Donwnshiftaamista kauneimmillaan. Ja niitä videoita käytettäisiin erilaisten yhteiskunta- ja valtiotieteellisten lopputöiden aineistona. "Muuttuva naiseus ja hiljaisuus"; "Hiljaa yössä - Individualismi ja feministinen diskurssi" jne.

Vierailija
4/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta lapsille karjumisesta pitäis tehdä ls-ilmoitus! (kyllä, todella karjun ja vittu-sanoilla höystettynä, mutta vastaavasti halin pusin ja ihastelen 10 x enemmän, mut sitähän kukaan ei huomiois)

Mitä sekin valittaa noista läskeistään kun syö joka ilta teeveen ääressä sellaiset satsit ruokaa!

Ei varmasti oo oikeesti toi mies onnellinen, on varmaan ton muijan kans vaan lasten takia (kun toi muija huutaa ja juo niin paljon ja sillä on pari ylikiloakin)

Miksei se voi järjestää tota eteistään, siis ihan kaamee kenkäkasa!

Ärsyttävä kun nauraa niin paljon, jotenkin teennäistä ja kanamaista.

Vierailija
5/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihmeteltäis enkö kolmekymppisenäkään vielä tiedä haluanko lapsia. Ehkä vielä enemmän sitä, että olen edelleen opiskelija enkä edes tiedä olenko yhtään oikealla alalla. Vähän väliä tuntuu, että ei musta ole alani töihin. Haluaisin tehdä jotain simppeliä ja suht stressitöntä, sitten olisin onnellinen. Olen siis varmaan laiska ja kunnianhimoton, kun en kaipaa mitään mieletöntä vastuullista ja haastavaa uraa.

Huumoristani ja itseironiastani ehkä pidettäisiin, tosi pohdiskelevakin olen eli jos alkaisin kameralle pohdiskella kaikkea niin se voisi jopa joitakuita samanhenkisiä kiinnostaa. Teen paljon havaintoja ympäristöstä ikään kuin ulkopuolisen silmin, kun olen aina ollut vähän sellainen tarkkailija.

Vierailija
6/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asiaa sinusta, elämästäsi tai kodistasi kauhisteltaisiin? Mun painoa varmaan kauhisteltaisiin ja sitä, kuinka vähän teen kotitöitä (mies puolestaan tekee _paljon_).

Mistä asiasta sinussa pidettäisiin? Ehkä siitä, että mulla on ns. kokonaisuus hallussa ja pidän langat käsissäni. Olen tehokas, kun sattuu sopiva hetki ;).

Vierailija
7/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kauhisteltaisiin, miksi toi muija hankki lapsia, jos aina vain tekee töitä. Mun miestä säälittäisiin. Ja lapsia myös. Ihmeteltäisiin, että ne harvat hetket, kun on lastensa kanssa, kehtaa karjua niille. Ohjelma olisi tappavan tylsä, koska suurimmaksi osaksi istuisin vain tietokoneen ääressä ja tekisin töitä. Ja kun en tekisi töitä, tekisin kotitöitä.

Oikeasti mun elämä on aika hienoa, enkä vaihtaisi mitään pois, mutta nyt on osunut toosi tiukka työjakso.

Vierailija
8/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeteltäis millä rahoilla tuo elää kun asuu tuollaisessa lukaalissa ja ostelee merkkilaukkuja.

Vierailija
9/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi imetän vielä kävelevää ja puhuvaa puolivuotiasta, miksi otan aina syliin ja kanniskelen, miksi nukumme yhdessä...

Ei meillä vaan ollut noin kehittynyttä tyttöä,...

Vierailija
10/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jumppafriikki-kukkakepiksi joka elää miehen siivellä. Talostamme varmaan aika moni tykkäisi. Lasten harrastusmäärää kauhisteltaisi, ja minun tapaa kuulustella läksyjä ja prepata heitä kokeisiin. Olen kyllä aika hauska ja itseironinen ja tajuan tilannekomiikkaa, joten siitä ehkä tykättäisi.

Vierailija
11/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian lihava, kotini ei ole ns. sisustettu tyylikkäästi, minua luultavasti haukuttaisiin laiskaksi ; )

Veikkaan kuitenkin, että minun ja mieheni suhdetta kadehdittaisiin.

Vierailija
12/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse viihdyn elämässäni kyllä ihan hyvin, mutta toisten silmissä se on varmasti kovin tylsää

Vierailija
13/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta varmaan päiviteltäisiin, miten jaksan koko ajan valittaa JOKA asiasta. Ja sitten kaikki olisivat ihan varmoja, että mulla on silikonit.

Ehkä joku saattaisi pitää mun huumorintajusta.

Vierailija
14/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taatusti av palsta ruotisi sitä, ettei meillä ole mitään tukiverkkoa, on kolme lasta ja isovanhempa ei kiinnosta tippaakkan (omat vanhemmat ei oo nähnyt ikinä yhtäkään lapsistamme). Eli ei ole koskaan jouluna, synttäreillä tms isovanhempia mukana, miehen vanhempia nähdään kerta pariin vuoteen. Kumoienkin piittaamattomus ei johdu meistä, olemme todella tehneet kaikkemme asan eteen, mutta av mammat varmasti syyttelisivät minua ja tulsivat siihen lopputulokseen että oma syy, itse kutenkin sössinyt asiat. Ja todella oman äitini kanssa puhuin viimeksi 5 vuotta sitten... vanhempieni luonnevika/tunnevammaisuus ei ole omaa syytäni...

Vierailija
15/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua varmaan säälittäisiin :/

Vierailija
17/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska, raivoon liikaa, koti on sotkuinen ja ruma, enkä huolehdi ulkonäöstäni.

Vierailija
18/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi imetän vielä kävelevää ja puhuvaa puolivuotiasta, miksi otan aina syliin ja kanniskelen, miksi nukumme yhdessä...

Vierailija
19/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi tuolla kotona hiimailla noissa vaatteissa kaiket päivät..

Vierailija
20/22 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun vartalon liikakiloja arvosteltaisiin. Samalla ihmeteltäisiin, että miten tämän näköisellä voi olla niin hyvännäköinen mies. Lisäksi mut varmaan leimattaisiin joksikin tunnevammaiseksi koska mä en halua omia lapsia. Ja että olisin jämähtänyt teini-ikään, edellämainitun lisäksi kun harrastan paljon, käyn konserteissa ja leffassa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän