Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinityttöjen puolesta!

Vierailija
01.06.2012 |

Jos pieniä poikia mollataan ja syrjitään ihan turhaan, niin näin on myös teinityttöjen kohdalla. Teinitytöt ei saa näköhjään kasvaa rauhassa keltään! Kaikki on arvostelemassa ja ahdistelemassa. Nuoret naiset/miehet ja vanhat naiset/miehet. Jotenkin tunnen ällötystä aina kun kun joku keski-ikäinen käyttää sanaa "pissis." Teinityttöjä ei pidetä yhtään minään ja siihen päälle vielä se ainainen seksuaalinen ahdistelu jota tulee joka puolelta. Jättäkää ne tytöt rauhaan siinä mielessä että saisisvat omaa tilaa kasvaa aikuisiksi naisiksi ja saisivat myös arvostusta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanaa, palstalle on eksynyt kunnon avohoitotapaus

:) "

Saman huomasin, kun aloittajan postausta luin.

Vai on nyt maailma teinityttöjä vastaan, just juu.

Turha varmaan kiistellä siitä ketkä niitä seksikkäitä ja kauniita ovat, jos yleensä ottaen parhaimmissa iässä oleva nainen 28-35v on se haluttavin vai mitä?

Ja toki voit edelleen anonyymipalstalla koittaa itse todistella muuta, ulkomaailmassa näkee sen karun totuuden kyllä :)

Vierailija
22/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä nyt kattoo tota menoa niin ei ne aloittaja sun sadut ja tarinat nyt kerro totuutta siitä kuka elämästä nauttii oikeasti.

Veikkaanpa että aikuinen kaunis 30v nainen nauttii elämästään kun on naimisissa ja töitä löytyy.

Keskeneräistähän se vielä on teininä vai oliko jollakulla täällä 10 vuotta takaperin oma mies, rahaa ja naisellinen ulkonäkö?

Ei tainnut olla muuta kun äidin maksama auto tai sitten kermaperseiden suvussa lainalla hankittu isin lompakolla, sekään ei tosin auta kun jokainen näkee kasvoista onko tyttö vai nainen.

enää puuttui 20 vuotias varusmiespalveluksesta juuri ulos saapunut pikkupoika siloposki, varmasti todella miehekäs ja kookaskin, hoh hoh hoo näitä juttuja.

Pitäisi sitä siis olla kakaroille oikein kateellinen?

Minä olen aina ymmärtänyt asiat niin että kaikki pyrkivät täydellisyyteen ja sitä kohtihan mennään mitä aikuisemmaksi tullaan, saadaan omaisuutta, naiset ovat naisia ja miehiä miehiä.

Toki täällä saa olla väkeä joiden mielestä amiksesta juuri päässeet jenkkipurkkaa jauhavat pissikset ja pikkupojat ovat "täydellisiä", mutta on tosiaan mulla ja monilla vähän eri näkemykset ;)

Ymmärrän toki jos verrataan 80-100 vuotiaisiin ihmisiin, mutta hehän ovatkin vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antaa nuorten nauttia nuoruudesta. Ja ainakin minä en murkkuna halunnut näyttää kolmekymppiseltä, kauhistus. "

Ihan miten vaan :D

Ja minä en haluaisi näyttää kolmekymppisenä kauniina NAISENA enää miltään parikymppiseltä PISSIKSELTÄ jolla on teinihymy ja pieni asunto vuokralla :D:D

Hahah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi