Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiuspuuterin käyttäjät!

Vierailija
31.05.2012 |

Haluaisin jo siirtyä 2010-luvulle ja jättää hiuslakat historiaan :D

Olisi kiva kuulla kokemuksia, miten käytätte puuteria ja miten paljon laitatte sitä kerralla? Millaiseen tarkoitukseen se on hyvää (muotoilu, "rasvan poisto/piilotus" jne.)

Mikä olisi hyvä puuterimerkki? Ovatko puuterit kalliita? Kauanko purnukka kestää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten juuriin, tupeeraan ensin ja sit nostelen vähän tukkaa ja heittelen puuteria sinne tänne, jää ihanan ilmavaks tukka ja pysyy kuitenkin paremmin paikallaan kun ilman mitään aineita. On tuuheempi ja kuitenki pemeä. Kiva tuote. Käytän lähinnä just lakan korvikkeena, kuivashampoo mulla on erikseen. Näyttää paremmalta vaikka hiukset laittaiski kiinni ku mulla menee ihan lomuna se tolleen lättänästi vaan päätä myöten ni puuterilla saa vähän runsautta.

Vierailija
22/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jossain 10e-> paikkeilla ne menee. Riippuu miten usein jah miten paljon käytät. Sitä ei kerralla hirveesti tarvi. Mulla tällä hetkellä vissiin kolmatta kuukautta käytössä toi purkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee mun tukasta samean näköisen ja sähköisen. Näyttää sellaiselta suttuiselta tuulentuivertamalta kasalta, mikä ei kuitenkaan pysy ryhdissä. Hyviä puutereita olen kokeillut mutta kun ei käy niin ei. Vaha parasta mun hiuksille.

Vierailija
24/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös ainakin minusta tosi paskaisen ja töhnäisen tuntuiset hiukset, joten aika pian tulee uusi pesu eteen kun sitä laittaa. Se onkin omiaan esim. toisen päivän kampauksiin, eli jos olet laittanut hyvin hiukset tänään, voit saada huomenna hiuspuuterilla kampauksen elvytettyä ihan kivaksi.

Älä laita liikaa, erityisesti Osis-hiuspuuteri on melkoista tahmaajaa.

Vierailija
25/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspuuteria... mulla on semmosta, en oikeen osaa käyttää. onko sitä muunlaista?

Vierailija
26/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osiksen hiuspuuteri on tosi hyvää, semmosta hienojakoista. koitin jotai toistaki mutta se oli semmosta hiutaleista. Osis tosin on aika kallista ja siinä purkissa on aivan minimaalinen määrä!

Vierailija
27/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. ei hiuspuuteri sen tarvetta lopeta. Ainoastaan sen, ettei tarvii lakalla tehdä tuuhennusefektiä, vaan voi ilmavoittaa puuterilla ja sitten lopuksi vain kiinnittää kampauksen lakalla. Mikä toimiikin paljon paremmin.

Vierailija
28/28 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuspuutereita on kahta erilaista tyyppiä: toinen on kuivashampoo tyyppinen ja toinen erittäin vahvan pidon omaava. Jälkimmäinen soveltuu paremmin lyhyisiin hiuksiin, sitä en siksi itse käytä muuta kuin asiakkailla.

Pitkissä hiuksissa käytän tuota kuivashampoo tyylistä hiuspuuteria jo puhtaisiin hiuksiin hiusten tyveen, ei ihan päälimmäisiin hiuksiin. Parhaimmillaan on seuraavana päivänä, ja vaaleissa hiuksissa. Huonoja puolia on kiillon vähentyminen ja liiallinen latvon karheus, jotka on molemmat paikattavissa kiiltosuihkeella. Ihan loistava esim. rasvoittuvaan otsatukkaan. Vaatii lisäksi joskus hiuslakan tukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä