Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on erikseen työ- ja privaattikännykkä...

Vierailija
31.05.2012 |

jos teille soittaa joku työpuhelimeen normaalityöajan puitteissa ja ette voi juuri silloin vastata siihen, niin soitatteko soittajalle takaisin? Vai ajatteletteko että jos henkilöllä on tarve puhua kanssanne, niin hän yrittää soittaa vielä uudelleen tai lähettää sähköpostia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kello on jo yli viiden iltapäivällä, niin soitan seuraavana päivänä.

Vierailija
2/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että minulla raja menee siinä neljän paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos soitto tulee vieraasta numerosta. Tuttuihin soitan takaisin. Tosin mun alallani asiakkuuskontaktit ovat yleensä aika pitkiä ja keissit tuttuja, joten noi uudet soittajat ovat tosi tosi harvinaisia, kun yleensä hommat hoidetaan muuta kautta kuin minulle suoraan soittamalla.

Vierailija
4/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektin vaiheesta ja soittajasta. Yleensä se kellä on asiaa ottaa yhteyttä ja soittaa siis uudestaan.

Itsekin soitan uudelleen 15-30 min kuluttua, jos mulle ei vastata, tai laitan tekstarin.

mun työkuvioissa puhelimet on tapana laittaa kiinni esim palaverin ajaksi.

Ns. uudet ihmiset ei soita mulle, ne soittaa mun esimiehelle. Työnumeroni on vain ihmisillä joille olen sen antanut.

T. Insinööri suunnittelutehtävissä

Vierailija
5/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu minun työhöni. Vieras numero voi olla hyvinkin joku, jonka kanssa on keskusteltava. Aina en ehdi edes samana päivänä. Mutta iltaisin ja viikonloppuisin en vastaa työpuhelimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan