Kuka uskaltaa uhmata "lahjo opettajaa"-liikettä ja nousta vastarintaan?
-Minä ainakin, olen saanut tarpeekseni siitä naurettavasta tavasta.
Kommentit (24)
ja sekin suklaata tädeille kahvin kanssa. Kaunis kiitos pitäisi riittää. Joskus olen oikein erityisen omistautuneelle omahoitajalle vienyt pienen kiitoslahjan. Mutta normityöstä maksetaan palkka. Itse olen sairaanhoitaja enkä odota mitään kädenpuristusta kummempaa kiitosta työstä, miksi opettajat sen kummempia on?
ne opettajat niitä lahoja varsinaisesti vaadikaan.
kotiin tuli rehtorin allekirjoittama lappu, jossa todettiin, että opettajille ei saa tuoda lahjoja, kiitos ja korkeintaan kortti riittävät.
lahjoille. Jotkut veivät mattoja ja kalliita koruja. Itse en ole vienyt mitään. Ope on sen kyllä huomannut ja tytär saa aika outoja rangaistuksia koulussa.Taidanpa vaihtaa tyttären toiseen kouluun jossa ei korruptio ole näin pinnalla.
ja sekin suklaata tädeille kahvin kanssa. Kaunis kiitos pitäisi riittää. Joskus olen oikein erityisen omistautuneelle omahoitajalle vienyt pienen kiitoslahjan. Mutta normityöstä maksetaan palkka. Itse olen sairaanhoitaja enkä odota mitään kädenpuristusta kummempaa kiitosta työstä, miksi opettajat sen kummempia on?