Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä äitiysvaatteita?

Vierailija
02.05.2012 |

Mistä olette yleensä ostaneet raskausajan vaatteita? Tiedän, että H&M myy,mutta millä muilla liikkeillä on kyseisiä mallistoja?

Nettikauppoja saa myös kertoa, mutta enemmän kiinnostaisi päästä paikan päälle katsomaan, kun varsinkin housuja kaipaisin kovasti.

Asun jyväskylässä, mutta toki voi kertoa muidenkin kaupunkien vaihtoehtoja, niin muillekin voi olla jotain hyötyä... :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa siinä lasatenvaateliikkeiden välissä.

Vierailija
2/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Fredalla Fiilinki. Myös Vero Moda myy joitakin äitiysvaatteita ainakin pääkaupunkiseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Fredalla Fiilinki. Myös Vero Moda myy joitakin äitiysvaatteita ainakin pääkaupunkiseudulla.

Meillä täällä en ole löytänyt kuin h&m:ltä. Joskus aiemmin on Lindexilläkin ollut mallisto, mut ei ilmeisesti enää..?

Vierailija
4/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä omia kivoja vaatteita :) .

Vierailija
5/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä ja edullisia mm.masutuubit ja trikoot ym

Vierailija
7/19 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä, että isoja kokoja (housuja) EI OLE äitiysvaatteissa, ainakaan näissä mitä on hm:lla tai joissain nettikaupoissa. Mulle vois ehkä sopia hm:n 46-koko housuissa, mutta ne oli myyty loppuun meidän lähi-hm:ssa.

Nettikaupoista en viitsisi tilata, kun ikinä ei voi olal varma koosta.

Taidan askarrella omista tavallisista housuista lannemallisia ja ommella vaikka leveän resorin niihin.

Huoh. Laihdutan heti kun voin,lupaan sen.

Vierailija
8/19 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kauppa Helsingissä Lapsenpäästäjän puoti. Saatiin kaunis mekko mahan peitteeksi valmistujaisiin, ja kauppias tarjosi kahvit kaupan päälle.

Kaunis valikoima, tullaan vielä vauvan kanssa uudestaan.

Vierailija
9/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin lasten- ja äitiysasujen valikoimista löydät käytännölliset ja kauniit äitiysvaatteet arkeen ja juhlavampiinkin tilanteisiin.

http://www.jasmin.fi/aitiysvaatteet.html

Jos kokovalinnat tuottaa vaikeuksia niin verkkokaupan asiakaspalvelu auttaa aina :)

Oulun myymälän (Stockmannin 4. krs) valikoima on nyt huipussaan ja odottaville äideille löytyy nyt varsinkin juhlamekkoja todella paljon. Ihanaa odototusaikaa!

Vierailija
10/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingissä kaikissa Vero Modissa vai jossain tietyssä? Esim. keskustan Henkka Maukoistahan äitiysvaatteita on nyt vaan Aleksin uudemmassa liikkeessä.

Vierailija
11/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintataso saisi olla tuota H&M:n luokkaa, kalliimpiin ei ole varaa eikä halua.

Joku valitteli ettei isoja kokoja ole - itse taas olen huomannut, ettei ainakaan tuolla henkkamaukalla ole pieniä kokoja! Olen normaalisti 36, mutta äitiyshousuissa ostin ensin koon 34 - joka ei normaalisti todellakaan mahtuisi minulle. Sittemmin ostin kolmekutoset, mutta ne ovat jaloista ihan hehtaarit, enkä todellakaan ole mikään tikkujalka.

Vierailija
12/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette yleensä ostaneet raskausajan vaatteita? Tiedän, että H&M myy,mutta millä muilla liikkeillä on kyseisiä mallistoja?

Nettikauppoja saa myös kertoa, mutta enemmän kiinnostaisi päästä paikan päälle katsomaan, kun varsinkin housuja kaipaisin kovasti.

Asun jyväskylässä, mutta toki voi kertoa muidenkin kaupunkien vaihtoehtoja, niin muillekin voi olla jotain hyötyä... :)

Tourulassa se baby Style eli entinen oz baby, siellä on mm. mamalicious eli niitä veromodan mammavaatteita. Tourulantiellä sijaitsee.

vauvauva Kypärämäessä. Ainakin Boobin ja noppiesin tuotteita. Olikohan Erämiehenkatu tms osoite.

Nuo tiedän, googlettamalla löytynee enempi?

ja hyvänä vinkkinä vekaratorilla seppälän cittarin vieressä on todella laaja mammavaatteiden kirppisosasto.

Vierailija
13/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Kätilön kauppa oli ainakin mulle luojan lykky. Kaunis valikoima ja tosi hyvä palvelu niin kaupassa kuin verkkokaupassakin. Suosittelen lämpimästi! www.avonainen.fi/kauppa

Vierailija
14/19 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yllätyksenä, että isoja kokoja (housuja) EI OLE äitiysvaatteissa, ainakaan näissä mitä on hm:lla tai joissain nettikaupoissa. Mulle vois ehkä sopia hm:n 46-koko housuissa, mutta ne oli myyty loppuun meidän lähi-hm:ssa.

Nettikaupoista en viitsisi tilata, kun ikinä ei voi olal varma koosta.

Taidan askarrella omista tavallisista housuista lannemallisia ja ommella vaikka leveän resorin niihin.

Huoh. Laihdutan heti kun voin,lupaan sen.

FB äitiysvaatekirpputoria, siellä ON isoja kokoja hyväkuntoisenakin :)

Vierailija
15/19 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita netiikauppoja vaikka kuinka paljon. Tällä on ainakin kauniita halpoja äitiysvaatteita ja kauniita äitiysmekkoja. Halvalla saa ja ilman toimitusmaksuja.

Vierailija
16/19 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 23:20"]Onhan noita netiikauppoja vaikka kuinka paljon. Tällä on ainakin kauniita halpoja äitiysvaatteita ja kauniita äitiysmekkoja. Halvalla saa ja ilman toimitusmaksuja.
[/quote]
Miten pitkäksi kuvittelet ihmisen raskausajan, kun kaivat esiin vuosia vanhan ketjun? Ja nettiksuppojahan tä

Vierailija
17/19 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 livahti karkuun... Ei siis edes nettikauppoja erityisesti tässä kyselty vaan nimenomaan haluttiin mennä paikan päälle sovittelemaan.

Vierailija
18/19 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäiseltä löytyy. Googleta vaan äitiysvaatteet niin johan nettikauppoja löytyy!

Vierailija
19/19 |
29.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tää onki jo vanha ketju! T.20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan