Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtava ahdistus! Auttakaa please

Vierailija
30.05.2012 |

On eräs asiakas, joka valittaa aina kaikesta mitä teen, ottaa oikein asiakseen keksiä aina jotain. Olen koko kevään juossut tämän rouvan mielihalujen perässä, mutta nyt huomaan, että olen aivan uupunut.

Huomiseksi pitäisi taas tehdä eräs työ, josta tiedän saavani haukut - ihan sama kuinka hyvin sen teen tai kuinka paljon muut asiakkaat sitä arvostaisivat. Tämä rouva vaan vihaa minua. En ole edes pystynyt aloittamaan työtä, EN PYSTY.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet? Onko sulla paljon asiakkaita? Pystyykö joku muu ottamaan tämän rouvan asiakkaakseen tai voitko purkaa pahaa oloasi esimiehelle?

Minusta sinä et ole mikään piikalikka jonka pitää kestää mitä paskaa tahansa, etkö voi vain suoraan sanoa, ettei kys asiakkaan jatkuva arvostelu ole asiallista. Etkö voi kysyä, pitäisikö kys asiakkaan hakeutua muualle jos työsi jälki ei kelpaa?

Tai jos oikeasti olet niin ahdistunut että olet työkyvytön, kuulut sairauslomalle.

Vierailija
2/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töissä muualla, niin ota yhteys pomoon tai tiimin johtajaan tai kuka nyt olisikaan hyvä ja kerro, että nyt olisi paras siirtää tämä asiakas jonkun muun hoidettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tämä nainen edustaa työnantajalleni isoa asiakkuutta ja jos se lähtisi meiltä, niin minua tietenkin syytettäisiin. En oikein usko, että tätä asiakasta voisi siirtää kenellekään toiselle firman sisällä ilman, että rouva vetäisi pultit.

Luulin jo päässeeni pälkähästä, kun eräs isompi projekti tähän asiakkuuteen liittyen päättyi. Hetken elämä tuntui elämältä. Mutta nyt uusia tilauksia on tullut.

En oikein näe muuta vaihtoehtoa kuin irtisanoutua itse, vaikken missään nimessä haluaisi :( ap

Vierailija
4/4 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olet kyllä ap täysin väärällä asenteella liikkeellä. Työ on vain työtä. Sinä et voi sen rouvan asennetta ja mielipidettä muuttaa, teet työt miten hyvin tahansa. Hänellä voi olla avioero, sairaus tms. kriisi ja nyt purkaa turhaumansa sinuun, koska sen sallit.

Minusta nyt viisainta mitä teet on tehdä työsi hyvin. Sen lisäksi voit keskutella esimiehesi tai asiakkuudesta vastaavan asiakaspäällikön kanssa tilanteesta. Yleensä sitä kautta saa vähän vinkkiä miten kyseisen henkilön kanssa kannattaa toimia.

Joskus sitten käy vain niin, että henkilökemiat eivät kohtaa. Silloin vaihdetaan puolin ja toisin tekijää. Jos asiassa on itse aloitteellinen, niin se tapahtuu yleensä ihan hyvässä hengessä. Näitä tapahtuu ihan parhaimmillekin, pitkää uraa tehneille ihan jokaiselle.

Vaikka asiakas on tyytymätön, niin hän ei sinua henkilökohtaisesti loukkaa, koska sinä et ole työsi. Pidä oma persoonasi ja työ erillään.

Mä olen ollut 15 vuotta IT-firmoissa asiakasrajapinnassa, tuollaisia tulee vain välillä eteen. Siihen rouvaan et voi vaikuttaa, oman työsi jälkeen kyllä voit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä