Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei herranen aika sentään. Kävin vakoilemassa yhden tutun
30.05.2012 |
profiilia ja kuvia fb:ssa. Tämä tuttu on näköjään hurahtanut tatuointeihin. Eipä siinä mitään, mutta kun ne kuvat ja tekstit on oikeesti jotain ala-koululaisen tasoa. Ja tekijä on ilmeisen halpa ja laatu sen mukaista. Kauheita söherryksiä, ihan kuin olis tussilla töherretty ihoon. Jos sitä itse tatuois jotain ihoonsa niin mieluummin pari kalliimpaa ja laadukkaampaa kuin monta surkeaa. Ne kun on siinä ihossa aika kauan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa