Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka - viekö seksihalut?

Vierailija
30.05.2012 |

Voisi luulla, että kun ei estä itse ovulaatiota, niin myös seksihalut säilyy? Entä miten on asennuksen laita synnyttämättömälle?

Sitten vielä sellainen kysymys, minä kun harrastan paljon liikuntaa, juoksua, pilatesta jne, voiko nuo liikkeet saada kierukan pois paikaltaan? Entä aiheuttaako pahaa turvotusta? E-pillereistä turposin nestettä ihan hillittömästi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei todellakaan vähennä haluja vaan päinvastoin lisää. Liikunta ei ole vaarallista kierukan kanssa, ihan mitä vaan lajia voi harrastaa ;)

Vierailija
2/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle ollut muita haittavaikutuksia kuin hiustenlähtöä alussa. Toisen Mirenan kohdalla ihan sama juttu.

Synnyttämättömän kannattaa kyllä laitattaa taitavalla laittajalla, ehkei siellä terveyskeskuksen nyrkkipajalla.. Vähänhän nuo ovat nyt pienempiä kuin viitisen vuotta sitten, varmaan helpompia asentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli kyllä ihana, ei mitään vuotoja eikä vaivoja.

Vierailija
4/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tuntunut pahalta. Sitten kun lopetti käytön niin tuli sellaiset halut että melkein aloin raiskaamaan miehiä.

Vierailija
5/5 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi tuli vuotohäiriöt. eka 6kk vuotoa oli 3 viikkoa neljästä, sitten tasaantui ja n. 6kk vuodot oli pienet ja huomaamattomat, suht säännölliset kuitenkin. ja viimeisen vuoden ennen poistoa oli kierto ihan sekaisin, välillä 21-32vrk ja siitä vuotoa 10-14vrk....

Ilman kierukaa kierto tasan 28vrk ja vuotoa (joskin runsasta) 5 vrk. Parisuhdekin kärsi tuon kierukan kanssa, ei enää ikinä kiitos!

(Mirena siis kyseessä)