Te, joilla Marimekon yöpaita ehkäisyvälineenä kuinka luotettavana ehkäisyä voi pitää?
Kommentit (17)
ja on vielä Marimekon raitapyjama käytössä eikä yöpaita.
Pitää olla puuterinväriset maxi-sloggit alla, niihin ne siittiöt pysähtyvät.
Tabletti polvien väliin ja polvet tiukasti kiinni, ettei asperiini putoa. Näin neuvoi erään helsinkiläisen koulun terkkari vielä 80-luvulla.
Aluksi tuntui toimivan hyvin, mutta noin parin kuukauden kuluttua teho katosi täysin. Tulin raskaaksi.
Nyt käytän toista merkkiä, Nansoa ja minusta tämä tehoaa jotenkin paremmin. Mulla on Nansolta sellainen violettipohjainen pitkänmallinen yöpaita, jossa etumuksen kohdalla on kukkakuvioita. Oon ollut tosi tyytyväinen. Mutta vinkkinä teille, jotka ette vielä ole kokeilleet yöpaitaa ehkäisykeinona, niin kannattaa hankkia kerralla kaksi samanlaista, koska muutoin vahinko saattaa käydä silloin, kun varmin yöpaita on pesussa. Ja väri ja kuvionti täytyy vaan testata, että mikä sopii juuri sinulle. Kaikki kuosit eivät vaan sovi kaikille, vaan voi tulla sivuoireita, kuten mies vonkaa, koskettelee, heittää kaksimielistä läppää... Mulla oli joskus noita sivuoireita ja aina raskasta oli. Onneksi nyt on hyvä yöpaita, Kiitos NANSO!!!!
Harmi vain, kun nuo Marimekon tuotteet eivät ihan kauheasti haalistu pesussa, joten vasta nyt, 10 avioliittovuoden jälkeen, ehkäisyteho alkaa olla kohdillaan.
Nansoa en ole testannut - alkaisikohan sen ehkäisyteho nopeammin?
Mulla on perintöflanelliyöpaita: ruutukuosi, korkea röyhelöpystykaulus, nappilista edessä mallia ruokalappu, kellomainen, puhvihihat ja tietty kumpparit hihojen suussa. Väri tietenkin pastellinen persikka+lila :)
Tasan 100% naudanliha(pihvi) odottaa syöjäänsä jo ties monettako päivää ja ukko on aina töissä. Toimii vissiin vähän turhankin hyvin ;D
minäkin huomasin heti et tämän vanhan aloituksen on joku tehnyt uusiksi mutta meillä palstalaisilla on pitkä muisti.
Hyvän asian vuoksi otan ison riskin ja kokeilen aikuisten potkupukua. kerron sitten ensi vuonna kuinka se tehoaa.
onko siinä pyjamassa reikä pillun kohdalla, vai miten se onnistuu?
Ei ole kuin pikkiriikkinen reikä, mutta vyötärön kumppari on ihan löystynyt ja ne lähtevät jalasta nopeasti.
Pitää varmaan siirtyä anopilta jouluna -95 saatuun flanelliseen enkelikuviolliseen pyjamaan, joka on kutistunut liian pieneksi. Josko siinä olisi vielä ehkäisytehoa jäljellä?
Esmes semmonen harmaaksi pesty laamapaita ja siihen kuuluvat lahkeelliset alushousut todennäköisesti yltävät samaan tehoon ehkäisykapselin kanssa.
Yritin vain googlettaa äitiysyöpaitaa, mutta selvisihän tämäkin homma :D
ratin raitayökkärit. Aivan kamalia seksin tappajia