Rantasipi Joutsenlampi Joutsassa
on lopettanut toimintansa viime syksynä, harmillista.. Olimme ajatelleet käydä siellä kesälomalla, tosi kiva paikka. Tietääkö joku onko tilalle tullut muuta majoituksen tarjoajaa? Olen yrittänyt Googlata mutta tuloksetta.
Kommentit (19)
ja ne rannassa olevat "mökit" taitavat suurilta osin olla yksityisiä. Hotelli-/motellimajoitusta Joutsassa tosi huonosta. B&B-maijoitusta löytyy, Vaihelaa joku jo ehdotti, sitten löytyy Lamminmäen tila joka on 4-tien varrella eli ei pihapiiriltään kovin ihana, mut suht lyhyt matka esim. Joutsenlammelle jos sinne haluaa vaikka uimarannalle mennä. Ja mökkimajoitustahan Joutsasta löytyy pilvin pimein, mm. Kotkatniemi (sielläkin tosi ihana ranta).
Tervehdys
Ei hotellin rannassa voinnut kahlata koska se oli aika syvää, mutta toisin
oli as Oy: n rannassa mutta se on yksityinen ranta ei yhteiskäytössä,
sinne ei voi mennä...
Ennen se on sulkeutunut syyskuussa ja taas auennut kesäksi.
rivitalot? Eivätkö nekään ole enää käytössä? Pidin paikasta, vaikka olihan se jo hiukan nuhjaantunut, mutta ympäristö ja paikka ihana!
Ennen se on sulkeutunut syyskuussa ja taas auennut kesäksi.
Laajavuoreen on pidempi matka, Joutsenlammessa kävimme joka kesä ennen. Höh :(
meillä on mökki joutsassa aivan joutsenlammen vieressä..Harmi kun sulki ovensa hyvät muistot paikasta kun lapsena pyöräiltiin uimaan,aamupalalle ja leikkimään ym.. vanhempanavähän discoilemaan:D
EI ole enää toiminnassa.Harmillista.
miksi se on lopettanut. Lapsuuteni lempipaikka, piti viedä omatkin lapset sinne, mutta en ehtinyt :(
Vai onko mitään? Tietääkö kukaan? Paikkahan on melko iso ja ihan kaunis ja rauhallinen luontokohde joten olisi sääli että jäisi ihan tyhjilleen rapistumaan. Ei kyllä oo varmaan enää aikoihin ollut suosittu matkailukohde. Nyt keksikää joku hyvä liikeidea ja ostakaa halvalla käyttöönne!
Kohta on säpinää , 150 hengen VOK !
Päästään mekin rikastumaan! T.joutsalainen
Eikä?! Tuleeko sinnekin vastaanottokeskus://
Nythän sieltä lopetetaan (vai onko se jo lopetettu?) vastaanottokeskus ja jää koko pulju tyhjilleen.
Ehdottomasti Suomen upein ja kaunein hotellin paikka mikä sijaitsee helpon viikonloppureissun säteellä...siis oli😢
Mä vietin kanssa lapsuudessani siellä kesiä, ja viimeksi olin viime kesän siellä. Aivan ihana paikka, mun omat lapsetkin tykkäs olla siellä. Se ranta on aivan mahtava, saa kahlata vaikka kuinka pitkälle.
Nii-i, mitäköhän niille rivareille tapahtu...