Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veristä vuotoa vähän, paniikki, auttakaa!

22.11.2005 |

Äsken vessassa ponnistaessa tuli pönttöön hiukan verta ja paperiin myös. Kipuja ei ole yhtään. Pakko mainita, että olin juuri saanut orgasmin. Voikohan se vaikuttaa jotenkin tai seksi yleensä limakalvoihin? Veri oli ihan kirkasta. Kai tämä kesken sitten menee.

:´( Kädet tärisee. Mitä teen?

MollyJii rv 8+0

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on todennäköisesti ihan hyvin.

Itsellä tuli tässä raskaudessa hieman kirkasta verta seksin & orgasmin jälkeen, mutta olin kuiva, joten vuoti jostain naarmusta tai hankaumasta. Säikähdin tosin kovasti, mutta sen jälkeen ei ole tullut yhtään vuotoa ja vauvan sykekin nähtiin ultrassa.

Vierailija
2/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla säännöllinen kuukautiskierto ennen raskautta? Jos oli, niin ellet olisi raskaana niin sullahan alkais menkat näinä aikoina (rv 8+). Tarkoitan siis sitä, että joillakin voi tulla vähän verta niihin aikoihin kun menkkojen aika olisi, tämä on ihan normaalia eikä siitä tarvitse säikähtää. Mulla kävi samalla tavalla rv 12+ jotain kun ensimmäistä odotin.

Onko sulla edelleen raskausoireita? Toivottavasti kaikki menee hyvin ja selviät säikähdyksellä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Väestöliitossa ultrassa, koska se on meidän hoitopaikka (vaavi saatu alulle ekasta inseminaatiosta). Sain ajan heti 15 minuutin päähän, onneksi. Ensin sanoivat, että menee huomiseen, mutta tajusivat kai sitten huoleni...

Kaikki toistaiseksi ainakin hyvin. Sikiö oli kasvanut ja syke näkyi. :) Mulla piti alunperin olla uusintaultra perjantaina, mutta se nyt peruttiin. Viimeksi sikiö oli hieman liian pieni ja sitä olen hermoillut, mutta nyt tuli sitten tämä. Nyt se oli kuitenkin kasvanut jo 12.2 millimetriseksi. Verta ei ole enää tullut ja gyne sanoi, ettei sisätutkimuksessa näy kuin hiukan ruskehtavaa. Kohdusta se ei ollut ainakaan tullut, koska siellä ei näkynyt verta. Tuli sitten seksikielto ja lepoa määrättiin. Eikä saa kannella mitään raskasta. Hirveä pelko silti koko ajan. Kuinkahan tässä käy..?

MollyJii