Miksi Changen rintaliivilaskuri antaa ympärysmitalla 74 cm liivikoon 65?!
Oikea rintaliivikokoni on 75A, joskus todella todella harvoin löytyy sopiva rinnakkaiskoossa 70B. Mutta en todellakaan mahdu 65C kokoon, kuten Change ehdottaa.
Ympärysmittani (napakka) rintojen alta on 74 cm.
Kommentit (26)
itsesi siroksi ja isotissiseksi ja rientäisit heidän tissiliivikauppaansa.
t. "60E" (oikeasti 70B.....)
se on :) siskoni n töissä changessa ja kertoi tän kohottavan naisen itsetuntoa. mut mikä ongelma siitä tuleekaan, kun meet toisesta kaupasta ostaan liivit ja joudutkin ostaan paljon pienemmät... hih..
Muuten kyllä tykkään changen tuotteista ;)
se on :) siskoni n töissä changessa ja kertoi tän kohottavan naisen itsetuntoa. mut mikä ongelma siitä tuleekaan, kun meet toisesta kaupasta ostaan liivit ja joudutkin ostaan paljon pienemmät... hih..
Muuten kyllä tykkään changen tuotteista ;)
Jännä juttu ku mulla ainakin koko on Changen tuotteiden kanssa sama kuin muutenkin. Tai sit rinnakkaiskokoa.
Mä olen Changessä 70C tai 70D, tavallisesti 75B tai 80 A. Tykkään kyllä silti heidän liiveistään.
olen vissiin melkoinen friikki ;)
Mä olen Changessä 70C tai 70D, tavallisesti 75B tai 80 A. Tykkään kyllä silti heidän liiveistään.
Olen aika pettynyt siihen, että heidänkään 65 ei oikeasti ole 65, koska minä taas tarvitsisin sellaisen ympärysmitan.
kävin katsomassa omani, ympärys rinnan alta 90, rinnan päältä 104, ehdotti kokoa 85DD, uskoisin että on oikea, huomenna selviää kun menen kauppaan.