Pienet pojat on niin ihania.
Ja sitten ne kasvaa isoiksi teidän riesaksi.
Mitä siinä välissä tapahtuu?
Kommentit (42)
tyttöjäni huomattavasti ihanampina pakkauksina kuin naapurin saman ikäisiä poikia jotka huutavat, kiljuvat, riehuvat, hajottavat paikkoja ja repivät ötököiltä raajoja ja viskovat sammakkoa kivillä...missähän niitä suloisia poikia on kun ei ainakaan meillä päin?
mulla ei lapsia ole vielä mutta tytöt käyvät mun sydämeeni enemmän. En tykkää poikien raisuista otteista ja kovaäänisyydestä. Tytöillä on suloisemmat leikit ja he ovat jotenkin vaan empaattisempia ja lämpöisempiä.
pellavapäinen tyttäreni sylissä niin väitän ettei tämän suloisempaa poikalasta löydy. Tyttö juuri otti mua kaulasta kiinni ja kuiskasi :" äiti olet lakas"...
ja yksi vähemmän suloisempi tyttö, 9v.
Pojat on niin paljon helpompia kuin tuo yksi papupata, huoh!
esim muskarissa ne kävivät hermoon kun jatkuvaa kohellusta ja tuuppimista ARGH! Jokainen tyttö istui siellä paikallaan kuunnellen kun pojat samaan aikaan riehuivat. Saisi niille perustaa ihan omat ryhmänsä! Suloisia kattia kanssa!
tyttäret empaattisia ja kilttejä. Osaavat ottaa toiset huomioon ja siivoavat aina jälkensä kun taas ainokainen poika on valitettavasti laiska eikä niin empaattinen...
tyttäriäni esim kavereiden poikiin. Ovat kyllä kaikkea muuta kuin suloisia...ärsyttäviä lähinnä.
Ehkä sitä omasta pojasta ajattelisi eri tavalla mutta ainakaan kavereiden pojat eivät aiheuta mitään ihastuksen tunteita minussa...
tykkään enemmän tyttöjen touhuista ja tavasta kohdata ihmiset. Mikään vaan ei ole niin suloista kuin pieni tyttö kesämekossaan nukkeansa kanssa :) Muhun ei yleensä poikalapset vetoa. Yleensä tunnen vain ärtymystä minäkin...sori!
eikä koskaan mitään ongelmaa heidän kanssaan toisin kuin tuttavilla jotka ovat purjeissaan poikiensa kanssa...itsekin tunnen lähinnä ällötystä kun katselen niitä kiroilevia lökäpöksyjä tuolla...
Huolestuu esim. kovasti, jos jossain vauva vaikka itkee ja ehdottaa aina että mennäänkö silittämään. Myös eläimiä kohtaan on hellä ja pitkiä aikoja seurailee esim. oravia ja huokailee "ihana ovala" :D on se pieni pellavapää kyllä maailman rakkain ja minulle ihanin :)
tyttäret empaattisia ja kilttejä. Osaavat ottaa toiset huomioon ja siivoavat aina jälkensä kun taas ainokainen poika on valitettavasti laiska eikä niin empaattinen...
Ei ainakaan mun tuttavillani. Kauhulla aina odotan heidän kyläilyjään.
ja säälinyt niitä isiä, miettinyt että onneks ei oo mun mies kun ei ees poikia saa aikaiseksi.
Kukaan halua niitä kitiseviä pikkupimuja riesakseen, varsinkin kun kouluaikaan alkaa ne ikuiset tappelut, kun ei sovi kolme tyttöö samaan hetkeen.
t: yllätys yllätys, mutta mulla on molempia
tyttäriäni esim kavereiden poikiin. Ovat kyllä kaikkea muuta kuin suloisia...ärsyttäviä lähinnä.
Ehkä sitä omasta pojasta ajattelisi eri tavalla mutta ainakaan kavereiden pojat eivät aiheuta mitään ihastuksen tunteita minussa...
ei tietenkään kenenkään toisen lapset saa samoja tunteita aikaseks ku omat,
nämä ihanat aloitukset kääntyvät jo muutaman viestin jälkeen toisen sukupuolen mollaukseksi? Kyllä varmasti jokaiselle se oma lapsi on ihanin sukupuolesta riippumatta. Ihmettelen aikuista ihmistä ja vanhempaa, jota "ällöttää" poikalapset tai "oksettaa" tyttölapset. Hävetkää!
Pikkupojat on kyllä ihania etenkin 4 vuotiaana, ne on kuin jotain pehmoleluja, uhmat ei niin kivoja
kuin pehmoleluja :DD
nämä ihanat aloitukset kääntyvät jo muutaman viestin jälkeen toisen sukupuolen mollaukseksi? Kyllä varmasti jokaiselle se oma lapsi on ihanin sukupuolesta riippumatta. Ihmettelen aikuista ihmistä ja vanhempaa, jota "ällöttää" poikalapset tai "oksettaa" tyttölapset. Hävetkää!
jotka kiljuvat, riekkuvat päättömästi, repivät istutuksia jne. Ennen muuta kiljuvat. Ja kiljuvat.
Poikani ja heidän ystävänsä pelaavat jalkapalloa, mihin ei kiljumista tarvita tai pelaavat beybladeillä tai pelikonsoleilla - ja kaiken tämän vailla falsettiin kohoavia ääniä.
Toisinaan toki nahistelevatkin, mutta siitäkin kuuluu lähinnä ärinää ja mäiskettä ;-)
Siis ootteko te tosiaan noin uskomattoman suppeakatseisia, että se on ihan se sukupuoli joka lapsen ihanuuden tai ärsyttävyyden määrittää?
Kas kummaa kun minä tunnen aikuisista todella mukavia miehiä ja superärsyttäviä naisia, mutta tunnen myös inhottavia miehiä sekä hurmaavia naisia.
ihania kaikki mutta kyllä tytöt vaan ovat olleet niin paljon helpompia!!!!