Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet pojat on niin ihania.

Vierailija
30.05.2012 |

Ja sitten ne kasvaa isoiksi teidän riesaksi.

Mitä siinä välissä tapahtuu?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä paikkaansa. Murrosikäinen tyttö on paljon murrosikäistä poikaa parempi. ( kun muistaa antaa kaiken periksi ja muistaa muutenkin hemmotella joka päivä.

Vierailija
2/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on taas mielenterveysongelmaisten kokoontumisajot....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteet.

Kaikki lapset ovat varmasti, ainakin jollain tasolla ja johonkin ikään asti, ihania. Kaikista nuorista ja aikuisista ei enää valitettavasti voi sanoa samaa. Ja se ei todellakaan ole sukupuolikysymys. Minun isäni, mieheni, teini-ikäinen kummipoikani sekä lukuisat muut tuntemani nuoret ja aikuiset miehet osaavat kyllä olla aika ihania, hyväkäytöksisisiä, fiksuja ja vastuuntuntoisia ja mahtavia persoonia. Joten ei sen ihanuuden tarvitse lapsuuteen loppua. Samaten idiootteja löytyy sitten pilvin pimein naisistakin.

Pakkoko on valita "riesakseen" typerystä. Minä valitsin hyvän, niin eipähän tarvitse valittaa.

Vierailija
4/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi. Isompi on jo kohta murrosiässä, mutta ihana ja suloinen on edelleen. Siellä se sama äidin vauva tirkistelee liian pitkän tukan ja lippalakin alta... ja se toinen, kohta tokaluokkalainen: mikä huumorintaju, joka päivä saa nauraa sen ilopillerin jutuille

voi että mä niitä rakastan, ja voi kunpa murrosikä menisi ilman pahoja vaikeuksia. Tiedän että heistä tulee kunnon miehiä kun ovat niin hyviä tyyppejä

Vierailija
5/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia.

Vierailija
6/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet pojat ovat riehuvia mölyapinoita.

Sitten heistä kasvaa ykskaks pitkiä, kohteliaita, hyvinkäyttäytyviä nuoria miehiä. Ainakin kun noita meidän tyttöjen kavereita katsoo. Hämmästyttävää. :)

Vierailija
7/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka osaa olla maailman suloisin ja hauskin tapaus. Mutta osaa olla myös raisu ja äärimmäisen rasittavakin ;)

Löytyy myös 9v tyttö joka hänkin parhaimmillaan ihana, äidin paras shoppailukaveri mm. ja kiltti tyttö mutta myös rasittava kitisijä ja teko-itkijä kun sille tuulelle sattuu.

Eiköhän sekä tytöt että pojat ole sekä ihania että rasittavia välillä! Olen onnellinen että meiltä löytyy molemmat, en jaksa näitä "tytöt parempia/pojat parempia- väittelyitä..

Vierailija
8/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja poika, molemmat yhtä ihania ja rakkaita!

mä en tuomitse yhtään lasta oli se sitten villi, empaattinen tai agressiivinen tms... siinä on vielä monta vuotta aikaa kasvaa ja oppia, toivottavasti hyvien vanhempien opastuksella!

Vierailija
9/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi oma tietty oli syötävän suloinen ja ihana :)

Yleensä pidän enemmän pienistä tytöistä jostain syystä. Ehkä juuri se liiallinen vilkkaus ja riehunta ei iske minuun? Tytöt yleensä ovat rauhallisempia ja siten herttaisempia...eivät tapa ötököitä vaan yrittävät pelastaa ne toisin kuin pojat!

Vierailija
10/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku aikuinen ihminen voi inhota lapsia vain sukupuolen takia? Kai te myös julistatte, että keski-ikäiset naiset ovat inhottavia ja uroskoirat oksettavia? Luonteesta viis?

Minulla on kaksi poikaa, joista toinen on villi viikari, mutta myös hellä ja empaattinen. Ei varmasti revi ötököiltä jalkoja ja heitä sammakkoa kivillä. Toinen taas on herkkä poika, joka katselee mielellään vähän syrjemmältä. Oikein sylipoika :)

Minusta tuntuu, että sovin selvästi paremmin poikien äidiksi, mutta kyllä varmasti rakastaisin myös ihania pieniä tyttöjä :)

Vierailija
11/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin empatiakykyisiä söpöliinejä valitettavasti.

Liian moni heistä meille kylään tullessaan riehuvat ihan päättömästi eivät usko sanaa, hajottavat ja paiskovat. En inhoa ketään mutta en ihan hirveesti ihastelekaan niin se vaan on.

Vierailija
12/42 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on lapsi, sukupuolesta riippumatta. Jotkut kiltimpiä, jotkut riehakkaampia, mutta kukaan lapsi ei ole 24/7 ihana ja rauhallinen vaan jokainen muksu käy joskus aikuisen hermoon. Ja oli sitten tyttö tai poika, lapsi on aina lahja ja on hyvin pitkälle vanhemmista kiinni, mitä siitä lapsesta kasvaa. Murrosikäinen tyttökään ei käyttäydy aivottomasti, jos vanhemmat ovat onnistuneet kasvatustyössään. Toki jokainen koettaa rajojaan joskus, mutta sekin maltilla jos vanhemmilla on yhtään ollut otetta lapseen. Hävetkää te, jotka haukutte lapsia sukupuolen takia tai murrosikäisiä tyttöLAPSIA huoriksi!!!! Te olette oksettavia, eikä ne lapset!

Vierailija
13/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole poikia.

Monesti miettinyt vähän samaa, mutta onneksi kaikista ei tule riesoja. AInakin mun mies on ihana! Anoppi kasvattanut hyvin poikansa.

Vierailija
14/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee vai miten se menee?

Vierailija
15/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso sellainen! En tiedä mitään karmeampaa kuin teini-ikäinen tytär.

Vierailija
16/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kaksi tytärtä kasvattaneena ja yhden pojan. Vieläkin kauhulla muistelen ikäväliä 12-20 :(, joka taasen pojan kohdalla oli tosi villiä menoa sekin, mutta henkisesti paljon helpompaa. Pikkupojat on kyllä ihania etenkin 4 vuotiaana, ne on kuin jotain pehmoleluja, uhmat ei niin kivoja

Vierailija
17/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään verrattavissa tyttöihin

ehkä surullista, mutta totta

Vierailija
18/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika 5v ja ei kyllä ole mitään ihanampaa. Joka ilta tulee sohvalle syliin tai kainaloon ja sanoo, että mä tykkään susta äiti, oot maailman paras äiti, mutta älä sano tätä salaisuutta kenellekkään.

Vierailija
19/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mutkattomuus. Tytöt alkavat jo hyvin pieninä flirttailemaan ja kiukuttelemaan saadakseen tahtomansa.

Vierailija
20/42 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi tätä ikinä arvannut, ennen kuin nyt kun olen näihinkin tutustunut. Minulla nelivuotias poika. Ihanaa, kun hän lompsottelee viereen ja sanoo "otetaan äiti pienet halit". :) Huumorintaju on pienillä pojilla myös jotenkin tosi hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan