Mikä on 173cm naisen normaalipaino?
Tänä aamuna vaa'assa 68kg ja läskiolo, ennen taisin painaa 62 kg... En kyllä oikein näe missä ne läskit olisivat.
Kaksi mukulaa.
Kommentit (34)
Itse oon 23-vuotias, mitat 170cm/68kg.. oon miettinyt pitäskö laihduttaa..
Vierailija kirjoitti:
Itse oon 23-vuotias, mitat 170cm/68kg.. oon miettinyt pitäskö laihduttaa..
Ei ole tarvetta.
Olen 174 senttiä pitkä, aina ollut isorintainen. Lasteni, nyt jo aikuisten, syntymän jälkeen painoin 60 kg ja oli hoikka. Nyt, vanhana painan 92 kiloa! Olen kuitenkin aika lihaksikas eli en edelleenkään ole hillittömän kokoinen vaikka kiloista kuin voisi päätellä. Levikseni ovat kokoa 30 (tuumaa), housut ja hameet kokoa 40 ja bleiserit ja takit kokoa 42 tai 44. Näyttäisin kamalalta jos nyt painaisin alle 70, siitä olen varma. Painoni olisi nyt hyvä jos se olisi n.80 kg. Tai 85.:)
Riippuu onko siroluinen vai tämmöinen iso romuluinen kuin minä. Ja sitten kun itsestä tuntuu hyvälle. Itse painan nyt 87 kiloa ja olen painanut 53 kiloa joskus pitkään, missiksi silloin luultiin, minulle olisi 73 kiloa se ihan hyvä mutta en valita nytkään painostani sillä olen terve. Ajattelen aina, että jos syöpään sairastun niin en niin pian riudu kun on läskiä ympärillä ja lihasta. En syö pullaa enkä suklaata koskaan, en sipsejä enkä mehuja tai limpsaa.
55-65 riippuen siitä paljonko on lihaksia,
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 194 cm pitkä tyttö ja painan 46 kg! Olenko sopiva kun en tiedä mistään mitään?!![/quot
Jättiläinen
175cm, viimeiset 15vuotta pahimmillaan 86kg, parhaimmillaan 69kg. Suurin osa ajasta 72-78kg. Nyt 75kg ja viisi kiloa kun saisi pois olisin tyytyväinen.
Olen aina ollut pyöreä ja jos paino menee yli 77kg alan tarkkaileen syömistä, enää en halua vetää itseäni yli 80kg. Lihominen helppoa jos ei katso mitä syö, laihtumisessa menee monta kuukautta.
53kg-83kg. "Normaali" aika laaja käsite. 53kg on kyllä hoikka, mutta ei mitenkään epänormaali. 83k sitten jo "iso", mutta ei myöskään mitenkään epäbormaali. Riippuu myös lihasmassasta ja vartalon mallista. Itse olen n. 60kg172cm ja olen aika "pieni", kun taas osat 172cm ja 55kg painava saattaa hyvinkin olla silminnähden isompi kuin minä.
173cm/56kg ja en voisi olla tyytyväisempi,olen omassa ihannevartalossani!
Painoindeksisi on vain18,7 eli olet erittäin, erittäin hoikka.
Riippuu nyt ihan rumiinrakenteesta, ja lihasmassan määrästä jne. Itse käynyt salilla, ja urheillut ikäni. Olen 170cm ja 75kg nyt, enkä lihava. Parikymppisenä olinkin sitten ihan liian laiha, painoin 55kg. Jos haluisin ihan tikkiin, niin paino varmaan olisi n. 65kg. Mutta nyt en koe tarvetta alkaa tiputtaan kun on hyvä ja terve olo.
173cm/56kg ja en voisi olla tyytyväisempi,olen omassa ihannevartalossani! <3